اعضای شورای شهر نگران آیندگان هستند

عضو شورای اسلامی شهر شهرکرد، گفت: اعضای شورای اسلامی نگران فردای خودشان نیستند بلکه نگران آیندگان هستند و تلاش می‌کنند تا با کمک سایر مسئولان مشکلات مردم را پیگیری و رفع کنند

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه بیگی امروز- دوشنبه هشتم فروردین در دیدار نوروزی مدیریت شهری با نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی نگران فردای خودشان نیستند بلکه نگران آیندگان هستند و تلاش می‌کنند تا با کمک سایر مسئولان مشکلات مردم را پیگیری و رفع کنند در همین راستا تلاش نیروهای حقوقی خوشبختانه به ثمر رسیده و تعدادی از املاک از دست رفته به شهرداری بر می‌گردد.

وی گفت: اجرای طرح مسکن ملی یک اقدام مثبت است اما باید گسترش شهر و ایجاد زیر ساخت‌ها را در نظر بگیریم و برای ارائه خدمات به شهروندان برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد.

بیگی ادامه داد: با گسترش شهر و افزایش جمعیت در شهر نیازمند یک شهردار توانمند هستیم و باید شهردار بتواند خدمات مطلوب به مردم ارائه دهد.

عضو شورای اسلامی شهر شهرکرد، خاطرنشان کرد: بانوان ساکن در ناحیه غرب مظلوم واقع شدند و هیچ گونه امکانات رفاهی و تفریحی ندارند بنابراین نیاز است پارک بانوان ۲ و یک استخر شنا در این ناحیه دیده شود.

در ادامه عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد نیز اضافه کرد: دغدغه‌ها رفع مشکلات شهر و مطالبات مردمی یک وجه مشترک بین نماینده مردم در مجلس و نمایندگان مردم در شورای اسلامی و شهرداری است.

وی گفت: با توجه به اینکه مرکز استان ویترین استان است بنابراین می‌طلبد حمایت‌های بیشتری از مجموعه مدیریت شهری انجام تا از طریق دولت مساعدت‌هایی انجام شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد ضمن تشکر از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی جهت خرید اتوبوس‌ها خاطرنشان کرد: جدیداً ابلاغیه‌ای دریافت کرده‌ایم که تعداد دیگری اتوبوس خریداری شود که در حال پیگیری هستیم اما نیاز به حمایت بیشتر مسئولان داریم.

کد خبر 564442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.