به کیفیت بازی ایران احترام می‌گذارم/اسکوچیچ یکی از بهترین مربیان حال حاضر است

ایوان هاسیک گفت: تقابل با تیم‌های بزرگی مانند ایران برای آینده‌مان خیلی‌خوب است‌؛ برای کیفیت ایران احترام زیادی قائل هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایوان هاسیک در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش برابر تیم‌ملی ایران، اظهار کرد: ابتدا بابت صعود تیم‌ملی ایران به جام‌جهانی به آنان تبریک می‌گویم. این بازی خیلی برایمان مهم است، غیر از نمایش یک بازی خوب، شرافت‌مندانه مقابل ایران می‌ایستیم و امیدواریم بازی خوبی شاهد باشیم.

وی افزود: چند بازیکنمان را به‌دلیل ابتلاء به ویروس کرونا از دست داده‌ایم اما به معنی این نیست که با تمام توانمان مقابل ایران قرار نگیریم. بازی قبلمان را واگذار کرده‌ایم اما این یک دیدار متفاوت است و برای دفاع از اعتبارمان اینجا هستیم.

سرمربی تیم‌ملی لبنان خاطرنشان کرد: شانسی که داشته‌ایم روی کاغذ بوده و وارد پلی‌آف شدن برایمان اهمیتی ندارد. اما دیدار مقابل تیم‌های بزرگ برایمان مهم است و علاقه‌مند هستیم مقابل تیم‌هایی مانند ایران بازی کنیم.

هانسیک تصریح کرد: وقتی تیمی شکست می‌خورد انتقاداتی که به آن تیم وارد می‌شود طبیعی است، از طرفی در این مسابقه نیز شانس خیلی پایینی برای نتیجه گرفتن مقابل ایران داریم. آمده‌ایم که بهترین عملکردمان را ارائه دهیم. همانطور که در آغاز کار کسی باور نمی‌کرد شانسی برای رسیدن به مرحله پلی‌آف داشته باشیم اما هم‌اکنون حداقل روی کاغذ ممکن است این اتفاق رقم بخورد.

وی گفت: این بازی برای آینده‌مان بسیار خوب و تأثیرگذار خواهد بود، به کیفیت بازی ایران احترام می‌گذارم، آنان در بازی قبل هم بهتر از ما بازی کردند. همچنین مربی ایران یکی از بهترین مربیان حال حاضر است.

کد خبر 564406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.