تا مسی هست از بازی‌اش لذت ببریم!

خداحافظی ستارگان تیم ملی آرژانتین واکنش سرمربی این تیم را نیز در پی داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، لیونل مسی در مصاحبه اخیر خود احتمال خداحافظی از تیم ملی پس از برگزاری جام جهانی را رد نکرد و همین موضوع باعث شد تا واکنش‌های بسیاری درباره وداع ستاره آرژانتینی شنیده شود.

لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین می‌گوید هواداران باید تا زمانی که می‌توانند از بازی لیونل مسی لذت ببرند زیرا او در نهایت بازنشسته خواهد شد. این بازیکن ۳۴ ساله پس از پیروزی روز جمعه مقابل ونزوئلا در دیدار مقدماتی جام جهانی اظهار کرد که ممکن است پس از جام جهانی ۲۰۲۲ به دوران حرفه‌ای ملی خود پایان دهد.

مسی گفت که پس از تورنمنت در قطر باید در مورد چیزهای زیادی تجدید نظر کند و می‌تواند از تیم ملی خارج شود.

اسکالونی نیز اعتراف کرد که در نهایت روزی فرا خواهد رسید که مسی تصمیم به بازنشستگی بگیرد. او در این رابطه گفت: باید شرایط را پس از رقابت‌های جام جهانی سنجید و من در ذهن بازیکنان نیستم که بدانم چه تصمیمی می‌گیرند. در هر صورت باید از بازی آنها لذت ببرید و لازم نیست به آینده فکر کنید.

او ادامه داد: این قانون زندگی است و در یک مقطع زمانی اتفاق خواهد افتاد. فکر کردن به اینکه بعد از جام جهانی چه اتفاقی خواهد افتاد بیهوده است. آنخل دی ماریا نیز از بازی‌های ملی خداحافظی خواهد کرد و این طبیعت زندگی و فوتبال است. بالاخره روزی می‌رسد که مسی هم خداحافظی کند.

سرمربی تیم ملی آرژانتین در خصوص خداحافظی دی ماریا از تیم ملی نیز صحبت کرد: مدتی پیش با او صحبت کردم. این تصمیم بازیکن است که ما را ترک کند یا نه. سال‌های زیادی او به تیم ملی کمک کرده است و با پا به سن گذاشتن، بازیکن‌ها کمتر می‌توانند اوقات خود را در اردوها و تمرینات سپری کنند و می‌توانم درک کنم که شرایط برای آن‌ها ساده نیست.

وی در پایان گفت: نمی‌دانم در سر دی ماریا چه می‌گذرد. اگر این آخرین سال او بوده است، باید بگویم که بهتر از این نمی‌توانست باشد. عملکرد او رویایی و فراتر از باور بود. خودش هم می‌داند که با چنان کیفیتی بازی کرد که انگار در حال تجربه رؤیا بود. تمام تلاش خودش را انجام داد و در مواقع خیلی سخت به ما کمک کرد. هواداران بدون شک عملکرد او را تحسین می‌کنند.

کد خبر 564363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.