پرداخت مطالبات ایثارگران در سال ۱۴۰۱+ جزییات

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی گفت: رشد قابل توجه بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران نشان از اهتمام دولت و مجلس به رفع مشکلات ایثارگران عزیز است و بخشی از مطالبات ایثارگران برای نخستین بار در سال جاری پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایمنا، احمد امیرآبادی‌فراهانی در مورد برخی ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی اظهار کرد: در روزهای پایانی سال به اتفاق رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نشستی با مسئولان یکی از دستگاه‌های نظارتی برگزار شد که جمع‌بندی آن جلسه بسیار مثبت و راهگشا بود.

وی افزود: در این نشست، اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران در شش ماه گذشته بررسی شد و در مجموع روند و اقدامات مدیریتی بنیاد شهید و امور ایثارگران مثبت ارزیابی شد.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در مورد نکات مطرح شده در این نشست تاکید کرد: تغییر هرچه سریع‌تر مدیران ناکارآمد در بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین اهتمام بیشتر مدیران بنیاد در رسیدگی و دلجویی بیشتر از جامعه معزز ایثارگری از مطالبی بود که مورد تأکید قرار گرفت.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگاه مثبت به طرح تحولی قاضی‌زاده‌هاشمی تا سال ۱۴۰۲ گفت: نگاه‌ها به این طرح تحولی بسیار مثبت است و این طرح با حمایت تمام ارکان کشور، می‌تواند تحولی جدی در خدمات‌رسانی به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایجاد کند.

وی همچنین با رد شایعات منتشر شده در فضای مجازی در خصوص ضعف در اقدامات مدیریتی بنیاد شهید و امور ایثارگران و پیشنهاد جابه‌جایی رئیس بنیاد تأکید کرد: نگاه‌ها به طرح تحولی دکتر قاضی‌زاده هاشمی بسیار مثبت است و اقدامات مدیریتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست با مسئولان نهاد نظارتی مثبت ارزیابی شده است.

امیرآبادی فراهانی گفت: این شایعات را در راستای حفظ وضعیت موجود در تأمین منافع عده‌ای خاص می‌دانم و گذر زمان پوچ و بی‌اساس بودن آن‌ها را اثبات خواهد کرد.

کد خبر 564347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.