استقرار ۴ تیم نجات غریق در ساحل بندرعباس

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: چهار تیم نجات غریق در دو ایستگاه به صورت شبانه‌روزی در ساحل بندرعباس مستقر و آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

رحمت‌الله دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: افزایش حضور مسافران و میهمانان در شهر بندرعباس نشان از نام نیک مردم و شرایط مناسب این شهر برای سفر دارد.

وی افزود: هر روز به تعداد مسافران افزوده می‌شود و آمارها نشان می‌دهد تا سه روز اول نوروز ۱۱ هزار و ٧۵٠ چادر در مکان‌های اسکان نصب شده است و در هر بوستان و پارک به تناسب مساحت و جمعیتی که ساکن هستند، نیروهای خدماتی مناطق چهارگانه مستقر و در خدمت هموطنان هستند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بندرعباس اضافه کرد: تعداد ۳۰۶ سرویس بهداشتی در بوستان‌های ساحلی فعال است و با توجه به حجم حضور هموطنان تعداد ١٠ چشمه سیار سرویس بهداشتی دیگر در پارک ولایت جانمایی و راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: نیروهای فضای سبز و تنظیف به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمات‌دهی به میهمانان هستند و در همین راستا حمام‌های فعال در پارک جنگلی و پارک ولایت مرتب نظافت می‌شود و میهمانان می‌توانند با خاطری آسوده از این محیط استفاده کنند.

دهقانی افزود: شلوغی سرویس‌های بهداشتی در اوایل صبح تا ساعت ٩ صبح با توجه به حجم زیاد مسافران مشاهده شده است که با اضافه شدن سرویس‌های سیار در بوستان ولایت این مشکل حل خواهد شد.

وی ضمن درخواست از مسافرین مبنی بر رعایت و توجه به هشدارهای ایمنی و شنا ممنوع در مناطق مشخص شده ساحل، تاکید کرد: سلامت مردم برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد و بر همین اساس چهار تیم نجات غریق در دو ایستگاه به صورت شبانه‌روزی در ساحل بندرعباس مستقر شدند و آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

کد خبر 564309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.