راه‌اندازی ۴۱۳ چشمه سرویس‌ بهداشتی به صورت سیار و ثابت

شهردار بندرعباس گفت: تمام سرویس‌های بهداشتی موجود در سطح بوستان‌ها و سواحل رفع نقص شد و سرویس‌های بهداشتی جدید به صورت سیار و ثابت راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی در بازدید از پارک‌های سطح شهر و بوستان‌های محل اسکان مسافران نوروزی و باغ پرندگان، اظهار کرد: از اوایل بهمن‌ماه با توجه به در پیش‌بودن ایام نوروز، ستاد استقبال از بهار در شهرداری بندرعباس راه‌اندازی شد و همه مجموعه شهرداری برای میزبانی از میهمانان نوروزی آماده شدند.

وی افزود: در حال حاضر نوار ساحلی از بیشترین حجم ترافیک و اسکان برخوردار است و ۱۱ بوستان و پارک در مناطق چهارگانه برای اسکان هموطنان در نظر گرفته شده است که آمار رسمی اسکان در این مکان‌ها نشان از رشد چهار برابری حضور مسافران در شهر بندرعباس دارد.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: سرویس‌های بهداشتی و زیرساخت‌های موجود در پارک‌ها و بوستان‌ها به دلیل این‌که دو سال از آنها استفاده نشده بود، غیرقابل استفاده بود و به همین منظور تمام سرویس‌های بهداشتی موجود در سطح بوستان‌ها و سواحل رفع نقص شد و سرویس‌های بهداشتی جدید به صورت سیار و ثابت و مجموعاً با ۴۱۳ چشمه سرویس بهداشتی و حمام راه‌اندازی شد.

نوبانی ابراز امیدواری کرد: با همکاری و تعامل مناسب دستگاه‌های اجرایی، بتوانیم با ارائه خدمات مناسب شاهد افزایش رضایت‌مندی مسافران نوروزی استان هرمزگان و شهر بندرعباس باشیم.

حسین کردستانی، معاون نظارت و بازرسی استان هرمزگان نیز در این بازدید، گفت: بعد از گذشت دو سال از شرایط کرونایی و با توجه به محدودیت‌های در نظر گرفته شده، امسال در ایام نوروز حجم قابل توجهی از مسافران و گردشگران به شهر بندرعباس و استان هرمزگان سفر کرده‌اند و شهرداری بندرعباس با تمام توان و ظرفیت در خدمات‌رسانی به شهروندان، مسافران و گردشگران نوروزی تلاش می‌کند.

وی افزود: با همت و تلاش مجموعه شهرداری در سطح شهر، اقدامات قابل قبولی انجام شده است و شهردار بندرعباس با کمک همکاران مجموعه شهرداری به صورت شبانه‌روز در حال ارائه خدمات به شهروندان، میهمانان و گردشگران نوروزی است.

معاون نظارت و بازرسی استان هرمزگان با بیان این‌که باید کارگروهی در شهرداری جهت رفع معایب و نواقص در سطح شهر تشکیل شود، تاکید کرد: بعد از اتمام تعطیلات کارگروهی در شهرداری بندرعباس جهت رفع معایب و نواقص در سطح شهر تشکیل شود تا مشکلات و معضلات موجود کاهش پیدا کند.

به گزارش ایمنا، حسین کردستانی معاون نظارت و بازرسی استان هرمزگان به همراه مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، رحمت‌الله دهقانی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری، امید آرمات سرپرست مدیریت بازرسی، ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهری و جمعی از مدیران شهرداری، از پارک‌های سطح شهر و بوستان‌های محل اسکان مسافران نوروزی و باغ پرندگان بازدید کردند و از نزدیک در جریان خدمات‌رسانی به شهروندان قرار گرفتند.

کد خبر 564308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.