بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح ماهان - آزادی تا پایان اردیبهشت‌ماه

رئیس شورای شهر کرج بر تسریع در اجرای تقاطع غیر همسطح ماهان - آزادی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد چپردار عصر امروز_ یکشنبه هفتم فروردین‌ماه_ از تقاطع غیر همسطح ماهان - آزادی، کارخانه آسفالت بازدید کرد و با بیان اینکه ساخت تقاطعات با هدف کاهش ترافیک در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرار گرفته است، اظهار کرد: پس از اتمام تقاطع غیر همسطح ماهان - آزادی شاهد روان‌سازی ترافیک در این محدوده و رضایت شهروندان که از اهداف اصلی مدیریت شهری است هستیم.

رئیس شورای شهر کرج تصریح کرد: با سرعت بخشیدن به پروژه‌های نیمه کاره شهر به سرعت رو به توسعه و آبادانی حرکت می‌کند که امید است محصول و میوه این تلاش‌ها به کام شهروندان، خوش و گوارا باشد.

چپردار با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته درخصوص بهره برداری از این تقاطع تاکید کرد: تقاطعاتی که در سطح شهر احداث می‌شود می‌تواند مشکل ترافیک را رفع کند و می‌بایست به دنبال اجرای پروژه‌های اساسی و کلیدی مثل راه اندازی قطار شهری، احداث بزرگراه‌های اصلی (کمربند شمالی و جنوبی) و بازگشایی معابر اصلی باشیم.

به گفته وی، در صورت اجرای پروژه‌های کلیدی تقاطعات در روانسازی ترافیک کلانشهر کرج تأثیر خودشان را نشان می‌دهند.

چپردار همچنین در بازدید کارخانه آسفالت، این مجموعه را محصول دورنگری و تدبیر ادوار گذشته مدیریت شهری دانست و خاطر نشان کرد: این مجموعه توان و قابلیت تأمین آسفالت مصرفی سایر شهرداری‌های استان را نیز دارد که این مهم مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه توسعه کارخانه آسفالت جز برنامه‌های دوره ششم مدیریت شهری کرج است، گفت: نیاز معابر، خیابان‌ها و بزرگراه‌های استان با بودجه‌های دولتی و استانی با تولیدات این کارخانه احصاء خواهد شد و انتظار می‌رود که شورای شهرستان‌ها و شورای استان پتانسیل استانی این کارخانه را در اولویت بهره‌مندی قرار دهند.

کد خبر 564282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.