مهمان‌نوازی به سبک حسن یزدانی/کشتی‌گیران مشتاق تمرین با قهرمان جهان!

حسن یزدانی قهرمان کشتی‌آزاد جهان به شکل ویژه‌ای از کشتی‌گیران سایر کشورها استقبال می‌کند و کشتی‌گیران علاقه‌مند به‌منظور حضور در مازندران و تمرین با قهرمان جهان به ایران می‌آیند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسفندماه سال گذشته باجرانگ هندی، مدعی عنوان‌دار وزن ۶۵ کیلوگرم به استان مازندران آمد تا در سالن کشتی مجموعه ورزشی حسن یزدانی که به تازگی در لپوصحرای جویبار افتتاح شده است، تمریناتش را دنبال کند.

حسن یزدانی خودش نیز چند روزی در کنار باجرانگ بود و در حالی که کشتی‌گیر هندی میهمانش بود، از او به بهترین شکل ممکن پذیرایی کرد و سپس به اردوی تیم‌ملی آزاد که برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا استارت خورد، ملحق شد. باجرانگ البته در مازندران ماند و زیر نظر مربیان این استان و همراه با کشتی‌گیران مازندرانی تمریناتش را دنبال کرد.

کشتی‌گیر هندی نخستین میهمان خارجی مجموعه ورزشی قهرمان کشتی جهان و المپیک بود. حسن یزدانی احتمال اینکه پیش از مسابقات جهانی ۲۰۲۲ صربستان، باز هم کشتی‌گیران خارجی دیگری برای برپایی کمپ تمرینی به لپوصحرا بیایند را رد نمی‌کند.

این احتمال وجود دارد که با توجه به در پیش بودن دو رویداد مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی در سال ۲۰۲۲ برای آسیایی‌ها در فاصله‌ای اندک، کشتی‌گیران آسیایی برای کسب آمادگی بیشتر علاقمند به برپایی کمپ تمرینی در استان مازندران و در سالن حسن یزدانی باشند، حتی اگر دارنده دو مدال طلا و نقره المپیک خودش در اردوی تیم‌ملی هم باشد، باز هم در فاصله دو اردو به جویبار و سالنش بازخواهد گشت و کشتی‌گیران زیادی در جهان دوست دارند حتی برای چند روز در کنار قهرمان ایرانی تمرین کنند.

کد خبر 564220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.