مدیریت اقدامات نوروزی در بیش از ۲۰۰ محله شهر اصفهان

مسئول کمیته امور هماهنگی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: اقدامات نوروزی در حدود بیش از ۲۰۰ محله شهر با برنامه‌ریزی و هماهنگی بین مناطق پانزده‌گانه و ناژوان مدیریت شده است.

امیرحسین خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیش از نوروز ۱۴۰۱ طرح خانه تکانی شامل ساماندهی و پاک‌سازی محلات شهر اصفهان از سوی اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری انجام شد به طوری که بیش از ۲۰۰ محله شهر را با برنامه‌ریزی و هماهنگی بین مناطق پانزده‌گانه و ناژوان مدیریت کردیم.

وی ادامه داد: هماهنگی، برنامه‌ریزی و اجرای اسکان مسافران در مناطق پانزده‌گانه در ورزشگاه‌های سرپوشیده انجام و در هر منطقه بین دو تا سه ورزشگاه آماده اسکان میهمانان نوروزی شد.

مسئول کمیته امور هماهنگی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان افزود: اداره کل هماهنگی و نظارت مباحث هماهنگی، برنامه‌ریزی و نظارت بر حوزه فعالیت‌های خدمات شهری در شهر اصفهان را برعهده داشت که این کار با کمک تیم کارشناسان و ناظران عالی حوزه صورت گرفت و برای برخی امور همچون آماده‌باش در برابر بحران‌هایی از قبیل طوفان، سیل و آمادگی برای وزش باد برنامه‌ریزی‌هایی در ستاد خدمات سفر انجام شد، البته به همراه عوامل و رؤسای ادارات نظارت‌هایی را بر عملکرد خدمات شهری مناطق پانزده‌گانه داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه رنگ‌آمیزی و گل‌کاری در پارک‌ها و بوستان‌ها با حدود ۲۸۰۰ پاکبان در سطح شهر انجام شد، تصریح کرد: مباحث آماده‌سازی و مهیا نکردن ستادهای هدایت اسکان مسافران نوروزی در شش نقطه شهر از جمله موضوعاتی است که توسط عوامل خدمات شهری مناطق دو، شش، ۹، ۱۲ و ۱۳ برنامه‌ریزی و اجرا شد.

خسروی اظهار کرد: در چهار شب منتهی به پایان سال ۱۴۰۰ ظرفیت جمع‌آوری پسماند در شهر را به دو برابر افزایش دادیم و شهر پاکیزه‌تر از گذشته بود؛ در واقع حدود هزار و ۷۰۰ تن در شبانه‌روز پسماند جمع آوری کردیم.

کد خبر 564198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.