خداحافظی "مایک دین" داور نامدار انگلیسی در پایان فصل

مایک دین، داور انگلیسی تصمیم گرفته است در پایان فصل از حرفه داوری خداحافظی کند.

به گزارش ایمنا، مایک دین در سال ۲۰۰۰ به شکل رسمی وارد دنیای داوری در لیگ برتر انگلیس شد و حالا حدود ۲۲ سال است که از حضور این داور معروف در رقابت‌ها می‌گذرد. مایک دین در این مدت قضاوت بسیاری از دیدارهای مهم را برعهده داشته و اصولاً از او به‌عنوان یک داور کم اشتباه یاد می‌شود.

ماک دین تا به اینجا در ۵۵۳ بازی لیگ برتر انگلیس قضاوت کرده و ۱۱۴ کارت قرمز نیز از جیب خود بیرون آورده است. این داور جذاب انگلیسی به دلیل این که سعی می‌کند کمتر وارد بحث با بازیکنان شود و در لحظات جنجالی به شکل کامل آرامش خود را حفظ می‌کند؛ مشهور است. در واقع همین مسئله باعث شده که در طول این سال‌ها قضاوت بازی‌های مهمی به مایک دین داده شود.

قرار بود مایک دین در پایان فصل گذشته با دنیای قضاوت خداحافظی کند اما هر طور که بود او را متقاعد کردند تا این تصمیم را یک فصل به تأخیر بیندازد تا داورانی که تازه به لیگ برتر تزریق شده‌اند بر تجربیاتشان افزوده شود.

نهایتاً قرار است مایک دین در پایان این فصل با دنیای داوری خداحافظی کند اما گفته می‌شود که ممکن است همچنان به کار خود به‌عنوان داور ویدئویی ادامه دهد.

نکته جالب اینکه کمیته داوران فوتبال انگلیس طی سال‌های آینده چند داور مشهور دیگر خود مثل آندره مارینر، مارتین اتکینسون، کوین فرند، جان ماس و گراهام اسکات را به دلیل رسیدن به سن ۵۰ سالگی از دست خواهد داد که اتفاق خوبی برای آن‌ها محسوب نمی‌شود.

خداحافظی داور نامدار انگلیسی در پایان فصل

منبع: خبر آنلاین

کد خبر 564141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.