بازسازی پارک لادن اهواز پس از ۲۰ سال

مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز از بازسازی پارک لادن پس از ۲۰ سال خبر داد و گفت: عملیات نصب نیمکت جهت استراحت شهروندان، همچنین ست تندرستی برای انجام ورزش‌های مختلف جهت سلامتی شهروندان در پارک لادن در حال انجام است.

محمدرضا قنواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پارک لادن یکی از فضاهای سبز منطقه هشت شهرداری اهواز است که نزدیک به ۲۰ سال به حال خود رها شده بود و هیچ‌گونه پروژه‌ای در آن اجرایی نشده بود.

وی افزود: از آنجایی که بازسازی پارک لادن جز مطالبات و اولویت‌های شهروندان منطقه است به همین دلیل بازسازی آن در دستورکار قرار گرفت.

مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز ادامه داد: در مرحله اول تمام جداول فرسود و قدیمی پارک لادن حذف و جداول جدید جایگزین آنها شد و تمام طول مسیر پیاده‌روی آن کف‌پوش شد و چهره‌ای زیبا و نو به فضای این پارک بخشید.

وی تاکید کرد: روشنایی یکی از مهمترین آیتم‌های فضای سبز و پارک است، لذا از آنجایی که سال‌ها این پارک دارای مشکل روشنایی بود، با اضافه کردن ۱۰ پروژکتور ال ای دی روشنایی و امنیت آن در شب تأمین شد.

قنواتی خاطرنشان کرد: عملیات نصب نیمکت جهت استراحت شهروندان، همچنین ست تندرستی برای انجام ورزش‌های مختلف جهت سلامتی شهروندان در پارک لادن در حال انجام است.

کد خبر 564118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.