طرح درازمدت برای باغ فدک تدوین و ارائه شود

رییس کل دادگستری استان اصفهان با بیان این‌که باید یک طرح درازمدت برای باغ فدک تدوین و ارائه شود گفت: با توجه به این‌که مسائل حقوقی میان مجموعه باغ فدک و اوقاف وجود دارد دادگستری استان آمادگی خود را برای پیگیری و حل و فصل این موضوع اعلام می‌کند.

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در حاشیه بازدید از باغ فدک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: انتظار مردم و مسافران در دریافت خدمات در حد نام اصفهان است و نوروز و غیر آن برای گردشگران و مسافران در این مهم تفاوتی ندارد و باید همه چیز در حد عالی و انتظار باشد.

وی با تاکید بر اینکه با همه اقداماتی که انجام شده کمبودها و نارسایی‌هایی وجود دارد گفت: باغ فدک از مراکز اصلی حوزه اسکان و اقامت است که سالانه گردشگران از سراسر کشور را در خود جای می‌دهد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان این‌که با همین شرایط موجود مردم از نحوه خدمات راضی هستند ادامه داد: با این‌که مردم راضی هستند و با توجه به این‌که استاندار انقلابی هم از این مجموعه بازدید داشته است، اما این خدمات کافی نیست و وضع موجود باید تغییر یابد.

وی تصریح کرد: وضعیت باغ فدک با توجه به حجم مسافران و مدت زمان اقامت تعریف شده در حد انتظار است اما با اجرای طرح‌های درازمدت و نصب سازه‌های مناسب امکانات و رفاهیات باید در حد مطلوب باشد تا مسافران اذیت نشوند.

حجت الاسلام جعفری با تاکید بر این‌که هنگام بارش باران یا وزش طوفان چادر مسافران باید جمع شود، ادامه داد: باغ فدک نیازمند توجه بیشتر است و امیدوارم شهرداری و بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری ورود کند.

وی تاکید کرد: مسافرانی که در کیوسک‌ها اسکان داشتند راضی بودند، البته انجمن حمایت از زندانیان که زیر نظر دادستان مدیریت می‌شود ۵۰ کانکس در باغ فدک نصب کردند که بهتر از وضعیت چادرها می‌باشد و اتفاقاً استقبال خوبی هم شده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با تاکید بر اینکه ستاد تسهیلات سفر با محوریت استاندار از قبل از عید جلسات خود را تشکیل داده است، گفت: از مصوبات و هماهنگی‌ها در جلسه تا اجرا فاصله داریم، اما در مجموع هماهنگی‌ها خوب بوده است.

حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام رهبری با عنوان تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی تصریح کرد: نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری برای ما در دادگستری و دستگاه قضائی یک فرمان و تکلیف است که در کنار مأموریت اصلی که رسیدگی قضائی است، حمایت از تولید و اشتغال پایدار نیز از تکالیف اصلی ما به‌شمار می‌رود و با هدف‌گذاری در استان به سمت ظرفیت‌های موجود خواهیم رفت.

کد خبر 564104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.