استقرار جوانان داوطلب هلال‌احمر در مناطق حادثه‌خیز

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: جوانان داوطلب هلال احمر در راستای کاهش تصادفات در مناطق حادثه‌خیز مستقر شدند.

به گزارش ایمنا، پیرحسین کولیوند اظهار کرد: طبق اعلام پلیس در ۳۰ کیلومتری شهرها در کل کشور بیشترین آمار تصادفات را داریم بنابراین سعی کردیم در این مکان‌ها و محل‌های حادثه‌خیز استقرار پیدا کنیم و از جوانان داوطلب در این زمینه کمک بگیریم تا با اجرای برنامه‌ها به کاهش تصادفات کمک کنند.

وی با بیان اینکه همدلی، وفاق و همکاری بین تمام دستگاه‌ها در همدان به چشم می‌خورد، گفت: این ستاد در طول سال فعال باشد و مختص به این ایام نباشد. با توجه قانونی بودن آن در طول سال جلسات برگزار شود. این همدلی حاصل مدیریت مناسب و تعامل بین دستگاهی است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور ادامه داد: شرایط بسیار سختی را در کرونا گذراندیم، پس از آن تلاش بسیار جدی دولت سیزدهم و ورود میلیونی واکسن سبب شد تا در موج ششم با مدیریت خوب دولت کمترین آسیب را داشته باشیم و به سرعت آن را بگذرانیم.

کولیوند با اشاره به اینکه مراجعین با علائم کرونا به پایگاه‌های سلامت بسیار کم است، گفت: بیشترین مراجعه‌کنندگان به این مراکز گلایه از مشکلات گوارشی داشتند. توصیه می‌کنم مسافران به بهداشت تغذیه خود، بسیار دقت کنند. در زمینه فعالیت رستوران‌ها نیز باید کنترل بیشتری داشت.

وی ادامه داد: برخی از مسافرین داروهای مصرفی روزانه خود را به همراه نداشتند یا در قسمت بار هواپیما یا اتوبوس قرار داشت که باعث مشکلاتی شده بود که تاکید می‌کنم داروهای خود را به همراه داشته باشند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: در سفر به تویسرکان شاهد آمادگی بسیار خوب آمادگی این شهرستان بود. اقدامات این شهرستان در پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌سوری در سطح ملی قابل ارائه است.

کد خبر 563721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.