تحقق شعار سال نیازمند همکاری همه دستگاه های اجرایی است

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی گفت: تحقق شعار سال نیازمند برنامه‌ریزی، همکاری و هم‌افزایی همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان و استفاده درست از تمام ظرفیت‌ها است.

شعبان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: انتخاب شعار «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» برای سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری بسیار مهم است و همه مدیران و مسئولان باید در جهت عمل به آن با تمام توان خود تلاش کنند.

وی افزود: مدیریت شهری بندرانزلی برای تحقق بخشیدن به شعار سال باید با تشکیل کارگروه ویژه متشکل از افراد نخبه، متخصص و دانشگاهی از تمام ظرفیت‌های شهر و شهرداری بهره ببرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با بیان اینکه شهرداری باید پروژه‌های عمرانی خود را با استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای اشتغال‌زایی، برنامه‌ریزی و اجرا کند، افزود: استفاده صحیح از سرمایه‌گذار بخش خصوصی باعث افزایش تولید، اشتغال‌زایی و رفع معضل بیکاری در شهر می‌شود و شورای اسلامی شهر نیز در حیطه وظایف نظارتی خود باید تلاش کند تا بروکراسی اداری کاهش یابد.

جعفری با تاکید بر اینکه تحقق شعار سال، نیازمند برنامه‌ریزی، همکاری و هم‌افزایی تمام نهادها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان و استان و استفاده درست از ظرفیت‌ها است، افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرانزلی همواره در تلاش است تا اقدامات خود را در راستای تحقق منویات رهبری، برنامه‌ریزی و اجرا کند.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 563617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.