عهد می‌بندم بهترین عملکرد را بجا گذارم

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: از آنچه برای مردم نکردیم و می‌شد و باید میکردیم از تصمیمات اشتباه، از کم کاری‌ها، پوزش و حلالیت می‌طلبم و عهد می بندم در فرصت باقیمانده بهترین عملکرد را از خود بجا گذارم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر شریبانی در خصوص ارائه بهترین عملکرد برای مردم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

"همیشه فصل بهار و آغاز سال نو سرشار از فضا و موقعیت‌های خاص و خوب است که خاطره می‌شود برای آینده، شاید بهار ۱۴۰۰ تصور حضور در شورا شهر تهران را به صورت قطعی نداشتم، اما آنچه برایم مسلم بود اهداف روشن و مشخصم از قدم نهادن به راه انتخابات بود.

امروز که در آستانه نوروز سال ۱۴۰۱ هستیم و در کسوت نماینده مردم شریف تهران، ری تجریش، عضو در شورای شهر هستم، باید و نبایدهای زیادی را پشت سر گذاشتم، تجربه‌ها اندوختم، روشن‌تر و آگاه‌تر شده‌ام و مهم‌تر آنکه در اهداف روشن و مشخصم از ورود به آن عرضه تغییری حاصل نشده که هیچ، در آنها مستحکم‌تر و عمیق‌تر شده‌ام.

از آنچه برای مردم نکردیم و می‌شد و باید می‌کردیم (که کم هم نیست عدد آنها) از تصمیمات اشتباه، از کم کاری‌ها، پوزش و حلالیت می‌طلبم و عهد می‌بندم در فرصت باقیمانده بهترین عملکرد را از خود بجا گذارم، عهد می‌بندم نماینده آنها باشم، عهد می‌بندم پیگیر امور آنها باشم از کوچک‌ترین کارها تا مهمترین و بزرگترین کارها، عهد می‌بندم در اعتماد به جوانان ناامیدشان نکنم، عهد می‌بندم خون شهدا را با خدمت صادقانه و در اختیار مردم، پاس بدارم، عهد می‌بندم از مردم، با مردم و برای مردم خادم و نوکری مؤثری باشم. در ساختن امروز و فردای کشور عزیزمان. "

عهد می‌بندم بهترین عملکرد را بجا گذارم

کد خبر 563384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.