استقبال چشمگیر مردم از تله‌کابین صفه و تله‌سی‌یژ ناژوان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: در نخستین روز از نوروز ۱۴۰۱، شهروندان و مسافران استقبال قابل توجهی از مجموعه تله‌کابین صفه و تله‌سیژ ناژوان اصفهان شد.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقبال گردشگران و مسافران نوروزی از ظرفیت‌های گردشگری مجموعه شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، اظهار کرد: در نخستین روز از سال ۱۴۰۱، مجموعه‌های گردشگری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با استقبال فوق‌العاده و چشمگیر مسافران و گردشگران روبه‌رو شد.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش تعداد مسافران نوروزی شهر اصفهان و همچنین حضور گردشگران داخلی شهر اصفهان در مناطق گردشگری اصفهان، مجموعه‌های تله‌سی‌یژ ناژوان، شهر رویاها و تله‌کابین صفه با استقبال گسترده گردشگران روبه‌رو شد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تصریح کرد: در روز نخست سال جدید و در نخستین روز بازگشایی این مجموعه مهم گردشگری اصفهان، در مجموع حدود دو هزار نفر از تله کابین صفه استفاده کردند که نسبت به سال گذشته افزایش نزدیک به ۷۰ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: همچنین نزدیک به ۲۰۰ کوهنورد، پس از صعود به کوه صفه، برای بازگشت، از تله کابین صفه استفاده کرده‌اند.

ساکت با اشاره به استقبال مردم و مسافران نوروزی از گیشه‌های الکترونیک فروش بلیت مستقر در مجموعه بیان کرد: بیش از ۳۰ درصد این میزان خرید بلیت از دستگاه‌ها و گیشه‌های الکترونیک فروش بلیت مستقر در مجموعه تفریحی صفه، فروخته شده که برای نخستین روز فعالیت این گیشه‌ها، استقبال مردمی مناسبی از آنها صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در روز نخست نوروز حدود ۲۰۰۰ خانواده، از خدمات مجموعه صفه استفاده کردند، ادامه داد: استقبال از مجموعه شهر رویاها نیز نسبت به سال گذشته قابل توجه بوده و در روز نخست، بیش از ۲۴۰۰ نفر از مراکز این مجموعه استفاده کرده‌اند که در بین بازی‌های این مجموعه، شهر واژگون بیشتر به چشم مراجعه‌کنندگان آمده و مورد اقبال قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تله‌سی‌یژ ناژوان نیز از دیگر مراکزی است که با استقبال گرم گردشگران در روز اول سال ۱۴۰۱ همراه بوده و در روز نخست بازگشایی خود، با استقبال نزدیک به دو هزار نفری مواجه بوده است.

وی با اشاره به حضور گردشگران مختلف نوروزی در شهر اصفهان به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر مردم کشور، گفت: پیش‌بینی می‌شود در ادامه نوروز، آمار استقبال از این مراکز به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند و شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان آمادگی استقبال از گردشگران عزیز را دارد.

ساکت با بیان اینکه ظرفیت همزمان مجموعه گردشگری شهر رویاها چهار هزار نفر است، خاطرنشان کرد: ستاد نوروزی شرکت توسعه گردشگری سپاهان از ابتدای اسفند ۱۴۰۰، فعالیت خود را آغاز کرد و تمام پیش‌بینی‌های لازم در خصوص میزبانی شایسته از مسافران نوروزی و شهروندان اصفهان را صورت داده است.

وی اضافه کرد: تلاش اصلی مجموعه، فراهم کردن زمینه میزبانی شایسته با تکیه بر فضای خانوادگی، فراهم آوردن حال خوب و افزایش بهره‌وری مجموعه‌های شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان است و امیدواریم نوروز ۱۴۰۱ میزبان شایسته‌ای برای مسافران نوروزی باشیم.

کد خبر 563372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.