بهره‌برداری از سیستم "شهرسازی الکترونیک" تا پایان خردادماه

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طبق قول معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان، بخشی از سیستم شهرسازی الکترونیک در فروردین‌ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و تا پایان خردادماه این فرایند به صورت کامل در شهرداری اصفهان محقق می‌شود.

رسول میرباقری در حاشیه بازدید از "مجموعه فرهنگی و تفریحی باغ فدک" در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فضای مناسب، مطمئن و ایمنی برای میزبانی از مسافران در مجموعه باغ فدک ایجاد شده است، زیرا مردم اصفهان از دیرباز میهمان‌نواز بوده‌اند.

وی بیان اینکه باید نمادی از میهمان‌نوازی اصفهانی‌ها، محبت، رفتار و اخلاق نیکوی آنها برای مسافران نمایان شود، گفت: نهادهای ذی‌ربط از مدت‌ها قبل در حال تلاش برای نمایان کردن این موضوع هستند و می‌توان گفت اردوگاه کم‌نظیری برای میزبانی از مسافران ایجاد شده است.

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مجموعه باغ فدک مشکلاتی دارد، خاطر نشان کرد: رفع مشکلات این مجموعه فرهنگی تفریحی باید با نظرسنجی از مسافران انجام شود.

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱، اضافه کرد: اصل اقتصاد در اسلام مورد توجه فراوانی قرار دارد و حضرت علی (ع) نیز در این باره می‌فرمایند "کسی که در فقر قرار می‌گیرد، فقر ممکن است انسان را به کفر کشاند".

میرباقری ادامه داد: با توجه به اینکه امروزه یکی از مشکلات کشور مباحث اقتصادی و اشتغال است، مقام معظم رهبری نیز بر این موضوعات دغدغه دارند و امیدواریم مسئولان نیز با شعار "تولید؛ دانش‌بنیان و کارآفرینی" اقدامات عملی در زمینه مباحث اقتصادی و اشتغال برای فرصت دادن به جوانان و شرکت‌های دانش‌بنیان داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های کم‌نظیر شهر اصفهان وجود شرکت‌های دانش‌بنیان است، گفت: این موضوع نشان می‌دهد که روح نخبگی، نوآوری و اختراعات در جوانان قوی بوده و مشکلات با کمک خداوند و میدان دادن به این جوانان قابل حل است.

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اصفهان از نظر صنعت اشباع شده است و به دلیل خشکسالی نیز نمی‌توان روی موضوع کشاورزی سرمایه‌گذاری کرد، اضافه کرد: یکی از بهترین ظرفیت‌های اصفهان، گردشگری است که می‌توان گفت در کشور نمونه بوده است و باید از این برند و سرمایه بی‌بدیل استفاده کنیم زیرا راهکاری برای اشتغال‌زایی خواهد بود.

وی با اشاره به فرایند شهرسازی الکترونیک، ادامه داد: طبق قول معاونت شهرسازی و معماری، بخشی از این فرایند در فروردین‌ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و تا پایان خردادماه، شهرسازی الکترونیک به صورت کامل در شهرداری اصفهان محقق می‌شود.

کد خبر 563357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.