آزادسازی دو نفر در برخورد پراید با تریلی/حریق ۱۱سیلندر ۵۰۰کیلویی گاز

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از دو حادثه محبوس شدن دو نفر در برخورد خودروی سواری پراید با تریلی پارک شده در خیابان برارنده اصفهان و حریق ۵۰۰عدد سیلندر ۱۱کیلویی گاز در روستای حسین‌آباد فلاورجان، خبر داد.

فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز _سه‌شنبه دوم فروردین‌ماه_ حادثه محبوس شدن راننده و سرنشین یک خودروی سواری پراید در برخورد با یک تریلی پارک شده، به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شش آتش‌نشانی واقع در خیابان کاوه به محل حادثه در خیابان برازنده اصفهان، اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: مأموران آتش‌نشانی، نسبت به ایمن‌سازی محل اقدام کرده، راننده و سرنشین خودرو که مرد و زن جوانی بودند را آزادسازی کردند و تحویل عوامل انتظامی و اورژانس شهر دادند.

اطفا حریق در جایگاه عرضه سیلندر ۱۱ کیلویی گاز

وی با اشاره به حادثه دیگری، گفت: ساعت ۱۱:۱۲ صبح _یکشنبه بیست‌ونهم اسفندماه_ حریق جایگاه عرضه سیلندر ۱۱ کیلویی گاز در مجاورت منازل مسکونی، به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اصفهان، گزارش شد.

آهنگران تصریح کرد: بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه‌های ۱۱، ۱۲ و ۱۳ به محل حادثه که در روستای حسین‌آباد (کرسگان) فلاورجان بود، اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این مأموریت بالغ بر ۵۰۰ عدد سیلندر ۱۱ کیلویی گاز با تلاش سه ساعته مأموران آتش‌نشانی اطفا و از به وقوع پیوستن یک فاجعه جلوگیری شد.

کد خبر 563284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.