دعوت مجدد مقتدایی از رئیسی برای سفر به اصفهان

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری، برای دومین بار از او برای سفر به اصفهان دعوت کرد و گفت که یقینا حضور رئیس‌جمهوری، ضمن تسریع در پیگیری و رفع مشکلات، باعث کاهش آلام مردم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن نامه «عباس مقتدایی» نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به آیت‌الله ابراهیم رئیسی به شرح زیر است:

«حضرت آیت‌الله رئیسی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام،

ضمن تبریک سال نو، چندمین سفر جنابعالی به استان خوزستان و ضبط پیام نوروزی در این استان، نشان از جایگاه ویژه این استان در برنامه جنابعالی و مجموعه دولت است که این رویکرد توجه به استان خوزستان قابل تقدیر است.

همانگونه که مستحضرید، در ۲۱ شهریورماه سال ۱۴۰۰ جنابعالی پیرو نامه دعوت اینجانب جهت سفر به اصفهان، پی نوشت فرمودید: «جناب آقای مرتضوی، برنامه‌ریزی نمائید» که به علت عدم اقدام، برنامه‌ریزی و هماهنگی مسئولان اجرایی، متأسفانه این سفر به این استان مهم و پرجمعیت صورت نگرفت و دستور جنابعالی مورد توجه قرار نگرفت.

با توجه اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شعار سال جاری را «تولید دانش بنیان، اشتغال آفرین» تعیین فرمودند و استان اصفهان نقش مهمی در تحقق این شعار دارد و همچنین با عنایت به مشکلات گسترده استان اصفهان در بخش‌های مختلف همچون فرونشست زمین، عدم دائمی بودن جریان آب در رودخانه زاینده رود، آلودگی هوا و…، اینجانب دعوت خود را به نمایندگی از مردم شریف و عزیز اصفهان، تجدید می‌نمایم و امید است دستور فرمائید که در اسرع وقت برنامه‌ریزی سفر جنابعالی به این استان مهم و حماسه ساز صورت گیرد.

مردم شریف اصفهان مدت زیادی است در انتظار حضور جنابعالی هستند و یقیناً حضور آن مقام محترم ضمن تسریع در پیگیری و رفع مشکلات، باعث کاهش آلام مردم خواهد شد.

مزید امتنان است اینجانب را نیز از نتیجه هماهنگی‌های انجام شده مطلع نمایند. از حسن توجه جنابعالی قدردانی می‌نماید.»

کد خبر 563275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.