برنامه‌های مدیریت شهری براساس فرامین رهبری تدوین می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر، امسال اقدامات و برنامه‌های خود را براساس شعار سال و اجرای فرامین مقام معظم رهبری، برنامه‌ریزی و تدوین می‌کند.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شعارهای سال از سوی مقام معظم رهبری، بسیار کامل و هوشمندانه انتخاب می‌شود و موضوع مهمی که هر ساله بر کارگزاران نظام اسلامی تاکید دارند، برنامه‌ریزی‌ها بر مبنای تولید و اشتغال‌زایی است.

وی با بیان اینکه تولید باعث اشتغال‌زایی، افزایش درآمد و بهبود معیشت مردم می‌شود، افزود: جوانان تحصیل کرده و دانشگاهی کشور، می‌توانند با استفاده از دانش و تخصص خود و علم روز، تولید را بهبود بخشند و کیفیت آن را ارتقا دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: یکی از مشکلات و آسیب‌های موجود در کشور، معضل بیکاری است که باید با برنامه‌ریزی و ایجاد مراکز تولیدی و افزایش اشتغال‌زایی، به رفع آن کمک کرد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت، امسال برنامه‌های خود را بر اساس شعار سال و اجرای فرامین مقام معظم رهبری، برنامه‌ریزی و تدوین می‌کند، افزود: قطعاً پروژه‌هایی شهرداری در بخش ترافیکی و سایر بخش‌ها که توسط سرمایه بخش خصوصی در رشت اجرا می‌شود، می‌تواند باعث اشتغال‌زایی بیشتر جوانان و بهبود معیشت برخی از شهروندان این شهر شود.

واثق‌کارگرنیا افزود: بودجه امسال شهرداری رشت بیشتر برای اجرای پروژه‌های مختلف پیش‌بینی شده است و امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی کارآمد، فرامین مقام معظم رهبری را اجرا کنیم.

کد خبر 563261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.