هوای اصفهان برای گروه‌های حساس ناسالم است/۴ ایستگاه در وضعیت قرمز

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _سه‌شنبه دوم فروردین‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹صبح با قرارگرفتن روی شاخص۱۳۹ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _سه‌شنبه دوم فروردین‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۳۹ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه باهنر با شاخص ۱۵۲، پروین با شاخص ۱۶۷ و رودکی با شاخص ۱۵۲ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا اکنون در ایستگاه احمدآباد با شاخص ۱۳۴، استانداری اصفهان با شاخص ۱۳۲، جی با شاخص ۱۲۹، فرشادی با شاخص ۱۲۴، فیض با شاخص ۱۳۶ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۱۲۷ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های میرزاطاهر، خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست. درحال‌حاضر ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز شهر اصفهان، مبارکه، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوا در ایستگاه مبارکه با شاخص ۱۲۶، شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن روی عدد ۱۲۰ در وضعیت وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) و ایستگاه سجزی با شاخص ۱۵۵ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 563250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.