عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ اسفندماه

در این بسته خبری از اتمام پروژه فضای سبز آزادراه پردیس تا استقبال شهر توت و سبزی از گردشگران و غرس ۳۰ هزار نهال در خاش را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تصویب بودجه ۸۵۰ میلیارد ریالی شهرداری فرون‌آباد

احسان درویشی، شهردار فرون‌آباد پاکدشت گفت: بودجه ۸۵۰ میلیارد ریالی سال ۱۴۰۱ این شهرداری از سوی اعضای شورای اسلامی به تصویب رسید.

اتمام پروژه ۱۲ هکتاری فضای سبز آزادراه پردیس

رضا کارخانه، شهردار پردیس گفت: پروژه ۱۲۰ هزار متری فضای سبز در ورودی شهر پردیس از سمت شمال و حد فاصل آزاد راه و جاده قدیم با اقدام جهادی شهرداری پردیس شامل زیرسازی، خاکبرداری، جمع‌آوری نخاله، ایجاد چاله، شبکه آبیاری تحت فشار و کاشت درختان طی ۴۵ روز به اتمام رسید.

غرس ۳۰ هزار اصله نهال در خاش

مهدی شهنوازی، شهردار خاش گفت: از اواخر پاییز تاکنون این شهرداری با غرس ۳۰ هزار اصله نهال درخت و گل و گیاه به استقبال سال نو و نوروز رفته است.

شهرداری تربت‌حیدریه برای زیباسازی شهر

وحید فرخ‌تبار، شهردار تربت‌حیدریه گفت: حدود ۷۰ میلیارد در قالب طرح ستاد استقبال از بهار برای زیباسازی و فضای سبز این شهرستان توسط شهرداری هزینه شده است.

شهر توت و سبزی آماده استقبال از میهمانان نوروزی

الله بخش خاشی، شهردار شهر تازه تأسیس اسماعیل‌آباد خاش سیستان و بلوچستان گفت: شهر توت و سبزی و صیفی‌جات اسماعیل‌آباد آماده خدمات‌دهی و استقبال از مهمانان نوروزی شده است.

جمع‌آوری خودروهای بلاتکلیف و رها شده شهر قشم

میرداد میردادی، شهردار قشم از جمع‌آوری خودروهای بلاتکلیف و فرسوده رها شده در شهر با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضائی خبر داد.

آمادگی شهر انابد برای پذیرایی از زائران و گردشگران نوروزی

حمید عمارلو، شهردار انابد از آمادگی این شهر برای پذیرایی از گردشگران و زائران نوروزی امام رضا (ع) خبر داد و گفت: در راستای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱، تلاش خواهیم کرد تا حال و هوای نوروزی در شهر انابد که باب‌الرضا (ع) است برای مردم، گردشگران و زائران امام رضا (ع) ایجاد شود.

ترمیم و تعویض جداکننده‌های فلزی مسیر دوچرخه

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در راستای استقبال از بهار و در قالب ستاد نوروز جداکننده‌های فلزی مسیر دوچرخه فرودسی ترمیم و تعویض شد.

واگذاری پارک جنگی سالارتپه به شهرداری بهشهر

یاسر احمدی، شهردار بهشهر از واگذاری رسمی پارک جنگلی ۱۳ هکتاری سالارتپه به شهرداری بهشهر خبر داد.

کد خبر 562977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.