ساماندهی دست‌فروشان در میدان امام علی(ع)

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: با ساماندهی دست‌فروشان در میدان امام علی(ع) از ترافیک و هرج و مرج در خیابان‌های مرکزی شهر اصفهان جلوگیری شد.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در طرح ساماندهی دست‌فروشان در میدان امام علی (ع) با مشخص کردن محل غرفه‌ها، امسال حدود ۴۰۰ دست‌فروش در این طرح شرکت کردند که برآورد می‌شود ۳۵۰۰ نفر از این محل بازدید و خرید کرده باشند.

وی تصریح کرد: طرح ساماندهی دست‌فروشان با هدف جلوگیری از سد معبر چهارراه‌ها و خیابان‌های هسته مرکزی شهر و جهت تسهیل در رفت و آمد مردم اصفهان طی روزهای پایانی سال انجام می‌گیرد.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان، تصریح کرد: در گذشته معضل دست‌فروشان به حدی بود که خیابان علامه مجلسی مسدود می‌شد و مشکلاتی همچون مختل شدن دسترسی اورژانس و خودروهای امدادی را به همراه داشت.

وی اضافه کرد: دیگر دست‌فروشان نیز توسط مأموران اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان به سمت میدان امام علی (ع) یا دیگر مراکز و بازارهای روز که سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشخص می‌کند، برای جلوگیری از گره‌های ترافیکی، هدایت می‌شوند.

کد خبر 562890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.