حقوق مالکان اراضی شهر کیان مدنظر باشد

معاون معماری و شهرسازی شهرداری شهرکرد با اشاره به اجرای طرح کمربندی ۱۵ خرداد، گفت: حقوق مالکان اراضی شهر کیان باید هنگام اخذ تصمیمات و اجرای این طرح مدنظر قرار بگیرد و توسعه شهر بر این مبنا انجام شود.

مرجان دادایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مشکلات طرح کمربندی ۱۵ خرداد در جلسه‌ای با حضور متولیان برگزار شد، اظهار کرد: حقوق مالکان اراضی شهر کیان باید هنگام اخذ تصمیمات مدنظر قرار بگیرد و توسعه شهر بر این مبنا انجام شود.

وی افزود: تپه سراب یک اثر ملی است که در مسیر این طرح قرار گرفته و لازم است جابه‌جایی مسیر کمربندی به منظور حفظ این اثر ملی مورد بررسی قرار بگیرد.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری شهرکرد با بیان اینکه هدف ما توسعه شهر و تکمیل این طرح است، خاطرنشان کرد: نیاز است مالکان اراضی همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند تا اجرای ادامه طرح کمربندی، بار ترافیکی شهر به ویژه در میدان شهدا را کاهش می‌دهد.

دادایی با بیان اینکه در اجرای طرح‌های شهری باید تمام جوانب مدنظر دستگاه‌های متولی باشد، گفت: بسیار مهم است که استفاده از اراضی برای توسعه شهر در موقعیت‌های مختلف مورد توجه باشد تا عقب‌ماندگی‌ها با رویکردهای علمی‌تر جبران شود.

کد خبر 562666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.