مس رفسنجان_ذوب آهن/ شاگردان تارتار به دنبال انتقام دور رفت

تیم فوتبال ذوب آهن در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال میهمان مس رفسنجان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه _بیست و هفتم اسفند ماه_ تیم فوتبال ذوب آهن در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ رو در روی مس رفسنجان قرار می‌گیرد.

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و ذوب آهن

داوران: مرتضی منصوریان، محمدرضا مدیرروستا، پوریا زحمتی و سیدمهدی مرجان‌زاده

ناظر: سعید بطحائی

نتیجه آخرین بازی: ذوب آهن ۰ _ مس رفسنجان ۳

تحول در ذوب آهن

تیم فوتبال ذوب آهن با هشت پیروزی، چهار مساوی، ۱۰ شکست و ۲۸ امتیاز در رده دهم جدول جای گرفته است. شاگردان تار تار هفته گذشته به مصاف آلومینیوم اراک رفتند که با چهار گل این تیم را شکست دادند و پر گل ترین برد لیگ برتر را رقم زدند.

مهدی تارتار در بازی با آلومینیوم اراک توسط داور بازی اخراج شد و در بازی با مس رفسنجان اجازه نشستن روی نیمکت ذوب آهن را ندارد.

گاندوها در نیم فصل اول عملکرد خوبی نداشتند، اما در نیم فصل دوم با جذب بازیکنی که داشتند در مسابقات خیلی خوب ظاهر شدند، ذوب آهن سه هفته متوالی است که مسابقات را با پیروزی پشت سر گذاشته و مقابل تیم‌های مدعی مثل فولاد هم کم نیاورده است.

مس رفسنجان_ذوب آهن / شاگردان تارتار به دنبال انتقام دور رفت

مس رفسنجان در سراشیبی

تیم فوتبال مس رفسنجان با ۹ برد، هشت مساوی، پنج شکست و ۳۵ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. مس هفته گذشته مقابل هوادار به میدان رفت که دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

مس رفسنجان با وجود اینکه رتبه بهتری نسبت به ذوب آهن دارد، اما در سه هفته اخیر دو تساوی و یک شکست به دست آوردند که عملکرد خوبی نبوده است.

رقابت برای مقام‌های انفرادی

محسن آذرباد کاپیتان تیم فوتبال مس رفسنجان با ۹ پاس گل به همراه مهدی ترابی در صدر بهترین پاسور قرار دارد، این بازیکن که بیشترین هدف پاس‌هایش مهاجم گلزن مس گادوین منشأ است اگر بتواند در بازی با ذوب آهن، هم تیمی‌های خود را صاحب موقعیت گلزنی کند، با توجه به اینکه ترابی در بازی روز گذشته پرسپولیس نتوانست پاس گلی به هم تیمی‌های خود بدهد، آذرباد به تنهایی در صدر بهترین پاسور تا پایان هفته بیست و سوم قرار خواهد گرفت.

گادوین منشأ مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان، با ۱۲ گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال قرار دارد که بعد از به ترتیب یامگا با ۱۰ گل و پری را با ۹ گل قرار دارند. منشأ شانس این را دارد که با گلزنی در هفته‌های آینده، گلزن برتر فصل ۱۴۰۱_۱۴۰۰ شود.

مس رفسنجان در بازی دور رفت مقابل ذوب آهن با سه گل در فولادشهر این تیم را شکست داد، باتوجه به روحیه بالای سبزپوشان اصفهانی برای این دیدار باید دید شاگردان تارتار موفق می‌شوند انتقام دور رفت را از نارنجی پوشان رفسنجان بگیرند یا خیر.

کد خبر 562534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.