فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۴۰۰+ سایت، فرم ثبت نام فوری، قیمت محصولات بدون قرعه کشی هایما

ایران خودرو فروش فوری با قرعه کشی هایما S۷ پلاس توربو شارژ اتوماتیک و هایما AT۶ S۵ توربو شارژ اتوماتیک (فروش فوق العاده بدون قرعه کشی - بخشنامه ۴۴۳۹ ویژه نیمه شعبان ) را با موعد تحویل سه ماهه آغاز کرد. فرم ثبت نام در سایت ایران خودرو موجود است.

به گزارش ایمنا، ثبت‌نام طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو در بهمن ۱۴۰۰ آغاز شد؛ متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی ایران خودرو، انتخاب نشده‌اند و انتخاب شدگان در طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت نام اقدام کنند.

محصولات ایران خودرو

بر اساس بخشنامه ۴۴۳۹ ایران خودرو، محصولات هایما S۷ پلاس توربو شارژ اتوماتیک و هایما AT۶ S۵ توربو شارژ اتوماتیک در این طرح عرضه می‌شود.

ثبت نام ایران خودرو

ثبت نام در طرح بدون قرعه کشی از روز پنجشنبه بیست و ششم اسفند ۱۴۰۰ آغاز و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات نام نویسی است و در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

متقاضیانی که در سال ۱۴۰۰ در بخشنامه‌های قبلی فروش خانواده هایما (اعم از با قرعه کشی و بدون قرعه کشی) واریز وجه کرده و یا خودروی خود را تحویل گرفته‌اند، امکان ثبت نام در این بخشنامه را ندارند.

فروش نقدی ایران خودرو

سایت ایران خودرو

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند.

قیمت ایران خودرو

در طرح فروش جدید ایران خودرو، هایما S۷ پلاس توربو شارژ اتوماتیک با قیمت قطعی ۶۸۰ میلیون و ۹۹۶ هزار تومان و هایما AT۶ S۵ توربو شارژ اتوماتیک با قیمت قطعی ۵۹۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

رنگ محصولات ایران خودرو

در طرح جدید پیش فروش ایران خودرو محصول هایما S۷ پلاس توربو شارژ اتوماتیک با رنگ‌های سفید - مشکی متالیک - ذغالی متالیک خاکستری متالیک - نقره‌ای متالیک قهوه‌ای اسپرسو متالیک و هایما AT۶ S۵ توربو شارژ اتوماتیک با رنگهای رنگ‌های سفید - مشکی متالیک - ذغالی متالیک خاکستری متالیک - نقره‌ای متالیک عرضه می‌شود.

نکته: انتخاب رنگ خودرو توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

زمان تحویل محصولات ایران خودرو

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها حداکثر سه ماهه خواهد بود.

نوع خودرو رنگ موعد تحویل قیمت (ریال)
هایما S۷ پلاس توربو شارژ اتوماتیک سفید - مشکی متالیک - ذغالی متالیک - خاکستری متالیک - نقره‌ای متالیک - قهوه‌ای اسپرسو متالیک سه ماهه ۶.۸۰۹.۹۶۰.۰۰۰
هایما AT۶ S۵ توربو شارژ اتوماتیک سفید - مشکی متالیک - ذغالی متالیک - خاکستری متالیک - نقره‌ای متالیک سه ماهه ۵.۹۵۰.۰۰۰.۰۰۰

جزئیات ثبت نام ایران خودرو

۱- برای ثبت نام و واریز وجه، لازم است متقاضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد شود و پس از انتخاب خودرو و رنگ نسبت به واریز وجه صرفاً به صورت اینترنتی در زمان ثبت نام و از طریق سایت اینترنتی فروش محصولات شرکت ایران خودرو، اقدام کند.

به واریز وجوه از طریق غیر سایت مذکور، ترتیب اثری داده نمی‌شود.

۲ -متقاضی باید پس از دریافت پیامک ردیف قرارداد و بعد از مرحله واریز وجه، نسبت به انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت) آدرس و کدپستی (و شرکت بیمه گر از طریق پنل کاربری در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اقدام کند. در غیر این صورت، مسئولیت تأخیر در تخصیص خودرو بر عهده مشتری خواهد بود.

نکته ۱: امکان واریز وجه در یک تراکنش از طریق کلیه کارت‌های بانکی دارای قابلیت پرداخت مبلغ این خودرو، میسر است و لیکن با توجه به احتمال محدودیت سقف پرداخت در برخی از کارت‌های بانکی، لازم است متقاضیان محترم تا پیش از اقدام به ثبت نام از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی خود اطمینان حاصل کنند.

نکته ۲: برای دریافت کد کاربری و کلمه عبور، لازم است متقاضی شماره شبای مربوط به خود را معرفی کند.

نکته ۳: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

فروش ایران خودرو

شرایط فروش ایران خودرو

  • ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب بر روی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) الزامی است.
  • امکان صلح در قرارداد وجود ندارد.
  • ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.
  • گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است
  • خودروهای قابل ارائه از طریق این بخشنامه، از آخرین استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلام شده و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود و در صورت افزایش قیمت بیمه شخص ثالث، مشتری متعهد به ررداخت مابه التفاوت است.
  • چنانچه مشتری در یک سال اخیر نسبت به بروز رسانی آدرس محل سکونت خود در سیستم راهور ناجا اقدام کرده و طی این مدت، محل سکونت خود را تغییر نداده است، نیازی به ارائه برگه احراز سکونت ندارد.
  • خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.
  • صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی، آدرس و کد پستی بر عهده متقاضی است و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات احتمالی ناشی از آن مانند تأخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده متقاضی است.
  • در صورت بروز هرگونه تأخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل ۳۶ درصد سالیانه (۳ درصد ماهانه)، خسارت تأخیر به صورت روز شمار محاسبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.
  • در صورت بروز تأخیر در تحویل خودرو، امکان انصراف از قرارداد برای مشتری وجود خواهد داشت.
  • در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط این بخشنامه، ثبت نام متقاضی از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.
  • سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است و تمامی پیامک‌های ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.
  • شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام ۸۲۲۷۲۷۲۷-۰۲۱ است.
کد خبر 562344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.