حاصل عمرِ آرمین رزمجو را بخوانید

مجموعه رباعی «حاصل عمر» سروده آرمین رزمجو به تازگی توسط انتشارات «ناسنگ» راهی بازار کتاب‌فروشی‌ها شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجموعه رباعی «حاصل عمر» سروده آرمین رزمجو است که پیش‌تر رمان‌های «خواهران فالگیر» و «میدان لوزی» به قلم آرمین رزمجو منتشر شده است. او همچنین رمان «حال و روز» را نیز در دست انتشار دارد.

کتاب «حاصل عمر» مقدمه‌ای به قلم رمضان زین‌العابدینی دارد. در بخشی از مقدمه کتاب چنین آمده است:

«شعر فارسی از آغاز تاکنون فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته و هم چون کالایی موروثی و البته گران‌بها دست به دست گشته تا به ما رسیده است. ما نمی‌توانیم برای هنر و هنرمند حد و مرزی قائل شویم و روش یگانه‌ای ارائه کنیم. اما به کمک تعاریف بزرگان و متخصصان می‌توانیم چهره روشنی از آثار هنری از جمله شعر به دست آوریم. هر نظم فنی را نمی‌توان شعر شمرد. عروض و فنون شعری یک مقوله است و احساس سرودن شعر مقوله‌ای دیگر.

ادبیات علمی است آمیخته با هنر، بدون داشتن هنر نمی‌توان ادبیات را رواج داد، زیرا هنر، خمیرمایه ادبیات است. ادبیات هم نیاز به عالمان دارد و هم نیازمند هنرمندان است. خوشبختانه سرزمین ایران گوهرهایی در خود نهفته دارد که به جهانیان معرفی نشده‌اند. از جمله آنان می‌توانیم با عالم و هنرمند ارزشمند آرمین رزمجو با کتاب شعر زیبایش که به نام «حاصل عمر» به چاپ رسیده آشنا شویم.

این کتاب شناخت انسان و هدف از آفرینش و شیوه درست زیستن را در قالب اشعار زیبا به ما آموزش می‌دهد. شاید زندگی پیدا کردن بخش‌هایی از وجودمان باشد که برای ما ناشناخته مانده است. در آهنگ اشعار زیبای این کتاب می‌توانیم آهنگ زندگی خود را پیدا کنیم تا از خطا و اشتباه مصون بمانیم.»

مجموعه رباعی «حاصل عمر» سروده آرمین رزمجو از سوی انتشارات ناسنگ (ناشر فعال در شهرستان نوشهر) با شمارگان هزار نسخه در ۶۴ صفحه و با قیمت ۴۵ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 562269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.