۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
چهارباغ عباسی گلباران شد

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از کاشت بیش از ۴۰ هزار شاخه گل در ضلع غربی چهارباغ عباسی خبر داد.

میثم بکتاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به کاشت بیش از ۴۰ هزار شاخه گل در ضلع غربی چهارباغ عباسی، اظهار کرد: این تعداد گل شامل ۱۵ هزار پاپیتال، هفت هزار شمشاد، هفت هزار شاخه نسترن، ۱۵ هزار برگ بو، ۳۵۰۰ شب‌بوی زعفرانی، دو هزار شاخه گل همیشه بهار و یک هزار صندوق بنفشه است که در ضلع غربی محور چهارباغ عباسی توسط واحد فضای سبز اداره خدمات شهری منطقه یک انجام شد.

وی با اشاره به تردد گردشگران و شهروندان در محور چهارباغ، افزود: با توجه به سفرهای نوروزی امسال و میزبانی اصفهان از مسافران، محور چهارباغ عباسی با کاشت گل‌های زیبا آراسته شده است و آماده پذیرایی از گردشگران و شهروندان است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به دیگر اقدامات واحد فضای سبز اداره خدمات شهری منطقه، گفت: علاوه بر محور چهارباغ، میدان امام حسین (ع) و اطراف ارگ جهان‌نما نیز به صورت ویژه گل‌کاری شده است.

وی تصریح کرد: چهار خیابان منطقه یک، شامل خیابان‌های شهید مطهری، اردیبهشت، آذر و مسجدسید به صورت ویژه گل‌کاری شده است و در کنار آن ۱۷ پارک محلی نیز گل‌کاری و ساماندهی شده است، همچنین میدان جمهوری، چهارباغ پایین و پارک‌های حاشیه رودخانه ساماندهی، گل‌کاری، هرس و کوددهی انجام شده است.

بکتاشیان ادامه داد: واکاری کامل درختان و گل کاری اتوبان شهید خرازی ویژه شده است که امیدواریم با انجام این اقدامات و آماده‌سازی فضای شهر و استقبال از نوروز، رضایت شهروندان و گردشگران حاصل شود و بتوانیم لحظات خوشی را در ایام نوروز برای آنها رقم بزنیم.

کد خبر 562206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.