رفع مشکل حقوقی پارک شهید باهنر اراک

شهردار اراک گفت: در آغاز کار مدیریت شهری جدید، گسست و نابسامانی‌های بسیاری در بخش‌های مختلف مدیریت شهری به ویژه در حوزه حمل‌ونقل، تاسیسات و قرارداد پروژه‌ها مواجه شد؛ از این‌رو با رویکردی مسئله‌محور به دنبال حل این مشکلات بودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا کریمی امروز _چهارشنبه، بیست‌وپنجم اسفندماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از مشکلات شهر اراک نبود مراکز تفریحی است، به همین دلیل تمرکز خود را به اتمام پروژه‌های دره گردو، کوی مستوفی و پارک شهید باهنر معطوف کردیم.

وی تصریح کرد: زمین‌های دره گردو خریداری خواهد شد و با تخصیص اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی، در سال آینده زیرساخت‌های آن برای جذب سرمایه‌گذار و اجرای پروژه آماده خواهد شد.

شهردار اراک خاطرنشان کرد: با تعاملاتی که با اداره کل منابع طبیعی انجام شد مشکلات حقوقی پارک شهید باهنر حل شده و با جذب سرمایه‌گذار در اولویت کارهای شهرداری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بازطراحی کوی شهید مستوفی در حال آماده‌سازی برای ایجاد یک منطقه گردشگری در شهر اراک نیز در از دیگر برنامه‌هایی است که در حوزه پروژه‌های تفریحی گردشگری در اولویت قرار گرفته است.

کریمی خاطرنشان کرد: از اقدامات شاخصی که در حوزه حمل‌ونقل انجام شده است، می‌توان به خرید ۳۰ دستگاه اتوبوس اشاره کرد که در این راستا حدود ۵۰ اتوبوس و چند میدل باس نیز در سال آینده به سیستم حمل‌ونقل شهری افزوده خواهد شد و با اولویت مناطق کم‌برخوردار بین محلات توزیع خواهد شد.

کد خبر 562195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.