سپاهان-گل‌گهر بدون تماشاگر برگزار خواهد شد

دبیر هیئت فوتبال اصفهان از برگزاری قطعی دیدار سپاهان و گل‌گهر، بدون حضور تماشاگر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از لحظه‌ای که وزیر ورزش قول برگزاری شهرآورد پایتخت را در آخرین پنجشنبه سال ۱۴۰۰ داد، صدای اعتراض بسیاری از تیم‌های دیگر بلند شد که چگونه آن‌ها نمی‌توانند از نعمت حضور هوادارانشان برخوردار باشند. سپاهان یکی از باشگاه‌هایی بود که با توجه به زیرساخت، امکانات مناسب و هواداران پرتعدادش، خواستار حضور تماشاگران در دیدار حساس پنجشنبه‌شب، مقابل گل‌گهر بود و حتی به گفته برخی منابع، نامه‌ای برای سازمان لیگ ارسال کرد. با این وجود که خبر رسمی از سوی سپاهان منتشر نشده است، شایعاتی درباره برگزاری این مسابقه با حضور تماشاگران، شنیده می‌شد.

الزامات رعایت شود، می‌توانیم موافقت حضور تماشاگران را بگیریم

در همین خصوص حمیدرضا دادخواه، دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن رد این شایعه، گفت: قرار نیست بازی سپاهان-گل‌گهر با تماشاگر برگزار شود و اصلاً دیگر فرصتی وجود ندارد.

وی با اشاره به الزامات مورد نیاز بازگشت هواداران به استادیوم‌ها، تصریح کرد: الزاماتی وجود دارد که اگر انجام شود، می‌توانیم موافقت حضور تماشاگران را بگیریم. این الزامات شامل گیت‌های ورودی ورزشگاه، شماره‌گذاری صندلی‌ها با شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اتصال سامانه بلیت‌فروشی به سامانه وزارت بهداشت برای بررسی تزریق دو دز واکسن است.

دادخواه خاطرنشان کرد: با توجه به فاصله زمانی باقی مانده تا بازی، امکان فراهم کردن الزامات لازم وجود ندارد. ما در هیئت فوتبال، باشگاه سپاهان و اداره کل ورزش و جوانان، پیگیر هستیم که این اتفاق بیفتد اما قطعاً زمان‌بر است.

کد خبر 562187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.