اجرای آسفالت معابر در  محله‌های منطقه ۲

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از اجرای روکش آسفالت معابر در محله‌های این منطقه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تا پایان سال جاری خبر داد.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر این منطقه خبر داد و اظهار کرد: عملیات‌های عمرانی فقط در کالبد فیزیکی زندگی شهروندان اثرگذار نیست، بلکه فعالیت مدیریت شهری نقش مؤثری در افزایش رضایتمندی و ارتقای آستانه تاب‌آوری جامعه خواهد داشت.

وی افزود: بر همین اساس امروزه نقش مجموعه شهرداری‌ها در کیفیت زندگی شهروندان پررنگ ارزیابی می‌شود؛ چراکه کم‌کاری‌های آنان بر گسترش نارضایتی از شرایط دامن زده است و فعالیت ثمربخش آنها می‌تواند به جوشش انرژی مثبت در جامعه تبدیل شود.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با اشاره به مطالبه وضعیت نابسامان آسفالت معابر توسط شهروندان، تصریح کرد: حفاری‌های سازمان‌های خدمات‌رسان یکی از دلایل مشکل آسفالت معابر سطح شهر است که ما در راستای تأمین آرامش و آسایش شهروندان، ارتقای کیفی معابر و بهبود عبور و مرور، سیما و منظر شهری و با هدف خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان آن را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: در همین راستا تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه، عملیات لکه‌گیری آسفالت به‌طور مستمر و پراکنده در معابر و خیابان‌ها محله‌های این منطقه زیر نظر کارشناسان مربوطه مبنی بر کیفیت و نحوه آسفالت‌ریزی در یک ماه اخیر در حال انجام است.

صیرفی‌نژاد داشتن خیابان‌های آسفالت و تمیز را حق شهروندان منطقه دانست و گفت: از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود شهرداری برای بهسازی و زیباسازی استفاده خواهد شد، چنان‌که در اجرای این طرح طی یک ماه گذشته توسط دو پیمانکار آسفالت معابر شروع شده و مبلغ ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۱۳۰۰ متر معابر با ۱۳۰ تن آسفالت معابر شهری روکش آسفالت شده که مبلغی بالغ بر ۴۸۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان اضافه کرد: لکه‌گیری و زیرسازی و روکش آسفالت معابر فرعی در سطح منطقه در محلات برزان، دهنو، جاوان، آفاران، ولدان، مشکین، بابوکان، رسالت، بختیاردشت (شهرک پرتو) انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۳۸۰۰ متر روکش آسفالت معابر فرعی در سطح منطقه صورت گرفته است، افزود: ۴۰۰ تن آسفالت به مبلغ ۴۹۰ میلیون تومان هزینه شده است.

صیرفی‌نژاد گفت: انعقاد قرارداد و لکه‌گیری معابر فرعی (زیرسازی، روکش آسفالت معابر فرعی با تأمین اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان در قالب سه قرارداد در آینده‌ای نزدیک و تا پایان سال جاری انجام می‌شود.

کد خبر 562136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.