۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
سری شیائومی Watch S1 رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت شیائومی Watch S1 و Watch S1 Active را با ویژگی‌های جذاب رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی در کنار گوشی‌های هوشمند خود، یک جفت ساعت هوشمند به نام Watch S1 و Watch S1 Active رونمایی کرده است. این دو گجت پوشیدنی بسیار شبیه به یکدیگر هستند؛ اما همان طور که از نام مدل اکتیو مشخص است، برای افرادی طراحی شده است که بیشتر به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند، در حالی که مدل معمولی این ساعت هوشمند با طراحی ساده و ظریف خود مورد استقبال کاربران عمومی قرار خواهد گرفت.

ساعت هوشمند شیائومی Watch S1 در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود، دو بند از جنس چرم یا لاستیک نیز درون جعبه آن وجود دارد. پوشش صفحه‌نمایش آن از جنس شیشه یاقوت کبود است که کاملاً بادوام است. در بدنه استیل این محصول دو دکمه وجود دارد، با فشار دادن دکمه بالا صفحه اپ باز می‌شود، در حالی که با فشار دادن دکمه پایینی فهرستی از ۱۱۷ فعالیت تناسب اندام به کاربران نشان داده می‌شود.

ساعت شیائومی Watch S1 از شارژ بی‌سیم، دستیار صوتی آمازون الکسا، بلوتوث BLE/5.2، پرداخت NFC، GPS دو بانده داخلی و حسگرهای معمولی ردیابی سلامت پشتیبانی می‌کند. این گجت می‌تواند ضربان قلب و میزان اکسیژن خون کاربران را اندازه‌گیری کند. بنابراین محصول ذکر شده برای افرادی که مراقب سلامتی خود هستند، بسیار مناسب است.

ساعت هوشمند شیائومی Watch S1 Active اکثر ویژگی‌های مدل اصلی را دارد، البته برای اینکه قیمت آن کاهش پیدا کند، تعدادی از قابلیت‌های آن حذف شده است. سه قابلیت حذف شده شامل شارژ بی‌سیم، پوشش صفحه‌نمایش از جنس شیشه یاقوت کبود و بدنه استیل ضد زنگ می‌شود. محصول ذکر شده از ویژگی‌های ردیاب سلامتی Watch S1 بهره می‌برد، دارای صفحه‌نمایش ۱.۴۳ اینچی امولد است و در برابر آب مقاوم است.

ساعت هوشمند شیائومی Watch S1 Active در سه رنگ سفید، مشکی و آبی عرضه می‌شود. درون جعبه آن نیز یک بند لاستیکی وجود دارد، البته کاربران می‌توانند بندهایی به رنگ زرد، سبز و نارنجی را برای مدل اکتیو تهیه کنند. وزن محصول ذکر شده از مدل Watch S1 سبک‌تر است، به طوری که ۳۶ گرم سبک‌تر است، اما کاهش وزن آن باعث کم شدن ضخامت نشده است و هر دو مدل اکتیو و معمولی دارای ضخامت ۱۱ میلی‌متری هستند.

کد خبر 562134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.