ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال

تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت ۳۰و۱۷ دقیقه در ورزشگاه بزرگ آزادی در مقابل استقلال تهران، دربی پایتخت را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهرآورد ۹۸ پایتخت میان دو تیم پرسپولیس و استقلال امروز از ساعت ۳۰ و ۱۷ دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. حساسیت دیدار با استقلال تهران نه تنها برای هواداران پرسپولیس همچون همیشه شده، بلکه بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه نیز توجه ویژه‌ای به این بازی دارند تا بتوانند طلسم شکست‌ناپذیری فرهاد مجیدی با استقلال را در فصل جاری بشکنند.

تلاش همه‌جانبه پرسپولیس برای بردن استقلال تهران در حالی بیش از پیش به چشم می‌آید که بردن احتمالی استقلال، نه تنها فاصله بین دو تیم را کاهش می‌دهد، بلکه رکورد نباختن استقلال در فصل جاری را نیز خاتمه می‌دهد تا یحیی بتواند برای دومین مرتبه، فرهاد مجیدی را شکست دهد و خاطرات تلخ باختن از این تیم در ضربات پنالتی را از یاد ببرد.

در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی قرمزپوشان را در این دیدار بررسی کنیم:

چارچوب دروازه پرسپولیس باز هم به لک می‌رسد

پیش از اینکه در دیدار هفته گذشته مقابل صنعت‌نفت، حامد لک با اشتباه نابخشودنی‌اش شکست پرسپولیس را به وجود آورد و موج سنگینی از انتقادات را به سمت او و مربی دروازه‌بانان پرسپولیس روانه کرد و باعث حضور یافتن گوهری، مقابل نفت مسجدسلیمان شد، اما باز هم گوهری نتوانست کلین‌شیت کند. حال به‌نظر می‌رسد گل‌محمدی به‌واسطه تجربه بالای حامد لک، دوباره به او اعتماد کند و او را در دربی پایتخت درون دروازه تیمش قرار دهد.

خط دفاعی پرسپولیس، آزمون سختی پیش رو دارند

علی شجاعی، سیدجلال حسینی، وحدت هنانوف و رامین رضائیان چهار مدافع سرخ‌پوشان در برابر استقلال را در دربی تهران تشکیل خواهند داد. باید دید این چهار نفر می‌توانند پس از چند هفته ناکامی در کلین‌شیت، در مقابل خط هجومی استقلال که دومین خط‌حمله برتر لیگ را دارد، مقاومت کنند و دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارند یا مانند سایر دیدارهای گذشته در حفاظت از دروازه ناکام خواهند بود؛ دیداری که البته با سایر بازی‌ها متفاوت و مهم‌تر است.

نیروهای کمکی به خط‌حمله و دفاع به‌صف

کمال‌الدین کامیابی‌نیا، رضا اسدی، احسان پهلوان و مهدی ترابی، چهار هافبک قرمزپوشان پایتخت در دربی هستند. رضا اسدی که در بازی قبلی با دبلی که انجام داد، حکم برتری تیمش را امضا کرد، کنار کامیابی‌نیا برای نخستین‌بار حضور در دربی پایتخت را تجربه خواهد کرد؛ چراکه در بازی رفت او نیمکت‌نشین بود و شانس بازی پیدا نکرد. البته گل‌محمدی، میلاد سرلک را هم در اختیار دارد و می‌تواند از او استفاده کند.

عبدی و خاطرات خوش از حسین حسینی

در خط هجومی پرسپولیس، مهاجم نخست قرمزها، کسی نیست جز مهدی عبدی؛ کسی که در این فصل موفق به زدن هفت گل برای پرسپولیس شده و حالا به‌دنبال گلزنی دوباره به استقلال و سیدحسین حسینی است. وی دو بار در دربی، دروازه استقلال و حسین حسینی را گشوده و می‌خواهد آمارش را ارتقا دهد. در کنار وی، وحید امیری نیز با سابقه گلزنی به استقلال، می‌تواند زوج مناسبی برای عبدی باشد تا نه‌تنها به خط دفاعی قدرتمند استقلال گل بزنند، بلکه خط تیره روبه‌روی شکست‌های استقلال را در این فصل پاک کنند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال

حامد لک، سیدجلال حسینی، وحدت هنانوف، رامین رضائیان، سعید آقایی، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، رضا اسدی، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی ترابی و مهدی عبدی.

کد خبر 562105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.