تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری برف‌انبار

شهردار برف‌انبار از تصویب لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری این شهر خبر داد و گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی شهرداری برف‌انبار، حدود چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در بودجه ۱۴۰۱ ردیف گذاشته شده است.

حمیدرضا شریعتی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رویکرد و برنامه شهرداری برف‌انبار در سال ۱۴۰۱، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و ایجاد زیرساخت‌های شهری، زیباسازی شهر و نشاط اجتماعی است.

وی با بیان اینکه لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری این شهر، بر مبنای رقم ۷۴ میلیارد و ۴۱۶ میلیون ریال به شورای شهر پیشنهاد داده شد که پس از بررسی لوایح به تصویب شورای شهر رسید، افزود: برای تکمیل پروژه‌های عمرانی سال آینده، به حدوداً چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که ردیف آن در بودجه ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

شهردار برف‌انبار خاطرنشان کرد: بودجه ۱۴۰۰ شهرداری برف‌انبار بر مبنای رقم پنج میلیارد تومان بود که شش میلیارد تومان وصولی داشتیم.

شریعتی‌نیا، نبود منابع پایدار و درآمد اندک را چالش شهرداری برف‌انبار در سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: ایجاد چالش‌ها دور از انتظار نیست و مجموعه مدیریت شهری، خود را برای تمام شرایط ممکن آماده کرده است.

وی تاکید کرد: با تطبیق شهرداری با شرایط موجود و رعایت سلسله مراتب، سعی شده است اعتبارات موجود در اجرای پروژه‌های مورد نیاز هزینه شود.

کد خبر 562081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.