تفکیک پسماند به شهروندان آموزش داده شود

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: تفکیک پسماند باید به شهروندان آموزش داده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز _سه‌شنبه بیست و چهارم اسفندماه ۱۴۰۰_ در جلسه‌ای که با مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری استان چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد، اظهار کرد: خرید نردبان بلند آتش‌نشانی، تخصیص سهمیه قیر به نقاط ناکارآمد و فرسوده، خرید ماشین‌آلات پسماند، راه‌اندازی بازارچه میوه در نقاط مختلف شهر از جمله برنامه‌های مهم این شهرداری است که برای تأمین و رفع آنها نیازمند همکاری سایر مسئولان هستیم.

وی با اشاره به ضرورت آموزش تفکیک پسماند به شهروندان، افزود: یکی از اقدامات شهرداری تفکیک پسماند در مبدأ است که آموزش شهروندان در این حوزه باید از طریق متولیان امر آموزش انجام تا در حد ممکن زباله در مبدأ جدا و پسماند تر به کانال زباله منتقل شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد اضافه کرد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر به مردم تلاش کنند، چرا که شهروندان خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند.

نجفی با اشاره به ضرورت خرید ماشین جمع‌آوری زباله، گفت: در صورت تخصص تسهیلات به این شهرداری می‌توانیم برای خرید ماشین پرس و حمل زباله اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی اظهار کرد: آمادگی داریم تا در راستای توسعه شهر، با دستگاه‌های اجرایی همکاری کنیم.

به گزارش ایمنا، در این جلسه معاونان و رؤسای سازمان‌های شهرداری شهرکرد نیز حضور داشتند و با هدف بهره‌گیری از تجربیات استانی، ایجاد هم‌افزایی در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تبادل نظر کردند.

کد خبر 562051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.