روشنایی چشم هشت‌بهشت با ایجاد محور نور

معاون فنی و اجرایی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: محور نور در خیابان هشت‌بهشت، چشم و دل اصفهانی‌ها و مسافران نوروزی اصفهان را روشن می‌کند.

علیرضا سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ایده ایجاد محور نور در خیابان هشت‌بهشت (حدفاصل خیابان استانداری و خیابان باغ گلدسته)، اظهار کرد: این طرح نمونه داخلی ندارد و تاکنون هیچ شهری با این ابعاد به آن نپرداخته است، عرصه‌ای برای عرضه تکنیک‌های متنوع و حرفه‌ای نورپردازی شهری است و مبلمان نوری، پاتوق‌های عکاسی، انواع ریسه‌های نوری، احجام نوری و پاتوق‌های نوری در این محور نورانی چشم و دل شهروندان اصفهانی و گردشگران نوروزی را روشن می‌کند.

وی افزود: محور نور خیابان هشت‌بهشت به دنبال استقبال قابل توجه مردم اصفهان از تونل نور در خیابان آیت‌الله بهشتی‌نژاد، توسط سازمان زیباسازی تهیه و اجرا شده است.

معاون فنی و اجرایی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان تصریح کرد: گستردگی و زیبایی محور نور خیابان هشت‌بهشت که به نوعی اثر هنری شهری به‌شمار می‌رود، در هیچ‌کدام از شهرهای کشور دیده نمی‌شود که امیدواریم شاهد بازخوردهای خوبی در این زمینه از سوی مردم و گردشگران باشیم.

وی با بیان اینکه در محور نور خیابان هشت‌بهشت بیش از ۱۰۰ المان نوری نصب شده و بیش از پنج هزار متر ریسه استفاده شده است، ادامه داد: احجام CNC شده، احجام نوری، ابر احجام نوری در این اثر نورانی خلق شده است که امیدواریم مردم اصفهان و گردشگران نوروزی با ثبت فیلم و عکس، خاطرات خوبی را از این محور به یادگار داشته باشند.

سهرابی گفت: فعالیت‌های مربوط به طراحی و نقاشی و گرافیک در معاونت طراحی سازمان زیباسازی انجام می‌شود و ایجاد مبلمان‌های نوری و نورپردازی نیز به وسیله معاونت فنی اجرایی این سازمان به بار می‌نشیند، همچنین ستاد آذین‌بندی به امور آذین‌بندی شهر می‌پردازد.

کد خبر 561999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.