۱۷۳ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقلی اصفهان اضافه می‌شود

معاون امور مالی و اقتصادی شهردار اصفهان از اضافه شدن ۱۷۳ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل شهری اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن رنجبر امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم اسفندماه_ در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: یکی از اقدامات اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر برای رسیدن به اهداف «شهر زندگی» در راستای تقویت حمل‌ونقل عمومی و بهبود محیط‌زیست است که در این راستا تأمین ۱۷۳ دستگاه اتوبوس برای اضافه شدن به ناوگان حمل‌ونقل شهری انجام شده است.

وی افزود: دولت در این دوره از پنج میلیارد تومان قیمت اتوبوس، نزدیک به ۸۰ درصد را به شهرداری‌ها پرداخت می‌کند و شهرداری نیز باید به ازای هر اتوبوس، یک میلیارد تومان پول پرداخت کند که در یک هفته اخیر توانستیم از ظرفیت‌های آزاد شده، این هزینه را تأمین و به حساب مشخص شده توسط وزارت کشور واریز کنیم.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان اضافه کرد: در نخستین روزهای سال آینده این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا این اتوبوس‌ها وارد چرخه حمل‌ونقل شود.

مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه اظهار کرد: این اتفاق بسیار مبارک است؛ البته باید نگاه دستوری صورت گیرد که مناطق محروم و مناطقی که از اتوبوس‌های با کیفیت برخوردار نیستند، از این فرصت با نگاه عدالت‌محورانه بهره‌مند شوند.

کد خبر 561984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.