تمامی کمانداران ایران گام نخست را محکم برداشتند

کمانداران تیم‌ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف رقبایشان رفتند و با پیروزی راهی مرحله دوم شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های تیراندازی با کمان کاپ آسیایی تایلند صبح امروز سه‌شنبه بیست و چهارم اسفندماه در دو ماه ریکرو مردان و کامپوند بانوان آغاز شد.

نتایج کمانداران کشورمان پس از جدال در مقابل حریفان به شرح زیر است:

رضا شبانی در مرحله مقدمانی ریکرو مردان با امتیاز ۶۴۳ در رده دهم قرار گرفت. وی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید. وی در دور یک‌هشتم نهایی روز جمعه به مصاف کمانداری از بنگلادش می‌رود.

محمدحسین گلشنی در مرحله مقدمانی ریکرو مردان با امتیاز ۶۴۲ در رده سیزدهم قرار گرفت. وی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از مالزی رفت و با نتیجه ۷ بر یک به برتری رسید. گلشنی روز جمعه باید با کمانداری از مالزی دیدار کند.

ارشک فاضل در مرحله مقدمانی ریکرو مردان با امتیاز ۶۲۲ در رده بیست و دوم قرار گرفت. وی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از فیلیپین رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسید و روز جمعه باید به کمانداری از قزاقستان دیدار کند.

گیسا بایبوردی در مرحله مقدماتی کامپوند بانوان با امتیاز ۶۸۹ در رده نخست ایستاد. وی در دور نخست مسابقات حذفی استراحت دارد و روز جمعه در مرحله یک‌هشتم نهایی با کمانداری از بنگلادش بازی خواهد کرد.

ویدا حلیمیان در مرحله مقدماتی کامپوند بانوان با امتیاز ۶۷۷ در رده یازدهم ایستاد. وی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از مالزی رفت و با نتیجه ۱۳۸ بر ۱۳۶ به پیروزی رسید. ویدا حلیمیان در دور یک‌هشتم نهایی روز جمعه به‌مصاف کمانداری از هند می‌رود.

کوثر خشنودی‌کیا در مرحله مقدماتی کامپوند بانوان با امتیاز ۶۷۷ در رده دهم ایستاد. وی در دور نخست مسابقات حذفی استراحت دارد و روز جمعه در مرحله یک‌هشتم نهایی به‌مصاف کمانداری از هند می‌رود.

راحله فارسی در مرحله مقدماتی کامپوند بانوان با امتیاز ۶۶۹ در رده پانزدهم ایستاد. وی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف نماینده قزاقستان رفت و با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۳۶ به پیروزی رسید. فارسی در دور یک‌هشتم نهایی روز جمعه به مصاف کمانداری از هند می‌رود.

کد خبر 561963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.