آسمان‌خراش های ذوب؛ قهرمان رگولار سیزن لیگ

تیم بسکتبال ذوب‌آهن به سرمربیگری فرزاد کوهیان، پس از چندسال موفق شد به‌عنوان تیم اول به پلی‌آف صعود کند و قهرمان رگولارسیزن (مرحله مقدماتی) لیگ برتر بسکتبال شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال ذوب‌آهن دور برگشت مرحله گروهی را بدون شکست پشت سر گذاشت و فدراسیون بسکتبال به دلیل اینکه تعداد بازی‌های بیشتری را از سوی تیم‌ها شاهد باشیم، مرحله گروهی دیگری به مجموعه مسابقات اضافه کرد که در نهایت گاندوها مرحله دوم گروهی را هم بدون شکست تمام کردند.

سبزپوشان اصفهان در مرحله دوم مقدماتی، با تیم همشهری خود سپاهان هم‌گروه شدند که در بازی رفت و برگشت این تیم را از پیش رو برداشتند. تیم بسکتبال ذوب‌آهن به سرمربیگری فرزاد کوهیان، پس از چند سال موفق شد به عنوان تیم اول به پلی‌آف صعود کند و قهرمان رگولارسیزن (مرحله مقدماتی) لیگ برتر بسکتبال شود. گاندوها در نخستین بازی پلی‌آف امروز از ساعت ۱۵ در ورزشگاه حکیمیه رودرروی صنایع هرمزگان قرار می‌گیرند.

آسمان خراش های ذوب، قهرمان رگولار سیزن لیگ

سپاهان بازی خوبی به نمایش گذاشت

فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: مرحله برگشت خود لیگ را بدون باخت تمام کردیم که در مرحله دوم گروهی با عملکرد خوب بازیکنانم همین اتفاق دوباره رقم خورد و درحال‌حاضر آماده پلی‌آف هستیم.

وی با بیان اینکه سپاهان تیم خوبی دارد، تصریح کرد: این تیم مقابل ما بازی خوبی به نمایش گذاشت، بازیکنان و کادر فنی خوبی دارند، اما شرایط به شکلی رقم خورد که ما برنده بازی با سپاهان بودیم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن درخصوص اعتراض سپاهانی‌ها به داوری، خاطرنشان کرد: داور عملکرد خوبی داشت؛ سوت‌هایی که مورد اعتراض سپاهانی‌ها بود را من هم نزدیک صحنه بودم و دیدم که تصمیم داور درست است.

حضور مدیرعامل کارخانه برایمان غیرمنتظره بود

کوهیان در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا تعطیلی‌هایی که به خاطر کرونا و بازی‌های تیم ملی در لیگ به وجود می‌آید، به تیم‌ها آسیب می‌زند یا خیر، گفت: بازی‌های آسیایی در تقویم فیبا است و نمی‌شود برای آن کاری انجام داد. وقتی از که مقداری از شرایط مسابقه دور می‌شویم، با انجام چند بازی دوباره در شرایط مسابقه قرار می‌گیریم.

وی در رابطه با حضور مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن در تمرینات تیم بسکتبال ذوب‌آهن، اظهار کرد: این اتفاق برای ما هم غیرمنتظره بود. حضور رخصتی در تمرین به بازیکنان تیم روحیه داد، در صحبت و رفتارشان نشان دادند که به ورزش اهمیت می‌دهند و حمایت می‌کنند که انگیزه مثبتی به تیم تزریق شد.

آسمان خراش های ذوب، قهرمان رگولار سیزن لیگ

تفاوتی ندارد روبه‌روی چه تیمی به زمین می‌رویم!

فرید اصلانی، بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با مرحله دوم گروهی لیگ برتر بسکتبال، اظهار کرد: فدراسیون بعد از پایان دور اول به دلیل اینکه بازی‌های بیشتری انجام شود، دور دومی هم به مسابقات اضافه کرد. تیم ما هم روند خوبی در مرحله اول داشت و در مرحله دوم هم این روند خوب را داشتیم که با قهرمانی در دوره مقدماتی وارد رقابت‌های پلی‌آف شدیم.

وی با بیان اینکه سپاهان تیم جوانی است و کادر فنی خوبی دارد، تصریح کرد: برای ما تفاوتی ندارد روبه‌روی چه تیمی به زمین می‌رویم و تنها برد مهم است که سپاهان را در رفت و برگشت شکست دادیم و در ادامه برای این تیم آرزوی موفقیت داریم.

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه عملکرد خود را چگونه ارزیابی می‌کنید؛ با توجه به اینکه در این فصل یکی از بازیکنان تأثیرگذار ذوب‌آهن محسوب می‌شوید، گفت: امسال شرایط خوبی برای من و دیگر بازیکنان به وجود آمده که این شرایط برای من باعث شده تا عملکرد خوبی داشته باشم. در تمرینات همه بازیکنان تلاش می‌کنیم و زحمت می‌کشیم تا در روز مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشیم.

همه اعضای تیم برای قهرمانی هم قسم شدیم

اصلانی در خصوص حضور ذوب‌آهن در فینال رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال، اظهار کرد: همه اعضای تیم برای قهرمانی هم‌قسم شدیم، اما شرایط پلی‌آف با مقدماتی فرق دارد؛ زیرا تیم‌ها در پلی‌آف شرایط بهتری دارند، بازیکنان خارجی با شرایط لیگ آشنایی پیدا کردند که این کار را سخت می‌کند. هدف ما فینال است که برای آن پله به پله پیش می‌رویم.

وی با بیان اینکه حضور مدیرعامل کارخانه و مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در تمرین با وجود مشغله‌ای که دارند روحیه‌بخش بود، تصریح کرد: در آن جلسه قول حمایت دادند، خود رخصتی هم از افراد ورزشی است و شرایط حساس پلی‌آف را درک می‌کند که به ما گفت از تیم حمایت می‌کند.

کد خبر 561866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.