پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها، راهکاری برای حمایت از خبرنگاران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه یکی از راه‌های حمایت خبرنگاران پیوست رسانه‌ای برای پروژه‌ها است، گفت: اگر پیوست رسانه‌ای به قانون تبدیل شود و برای هر پروژه‌ای پیوست رسانه‌ای در نظر گرفته شود، می‌توانیم بخشی از مشکلات خبرنگاران را حل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی معتمدی امروز _دوشنبه، بیست‌وسوم اسفندماه_ در آئین اختتامیه جشنواره مطبوعات استان اصفهان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: یکی از رویدادهای بسیار مهم در حوزه رسانه، جشنواره مطبوعات است که به صورت سالانه یا دوسالانه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شورای اطلاع‌رسانی استان با رویکرد جدید فعال است و بیشتر اصحاب رسانه در این شورا و جلساتی که ۱۵ روز یکبار در استانداری تشکیل می‌شود، حضور دارند، تاکید کرد: رویکرد اصلی این است که رسانه‌ها از مسئولان مطالبه کنند، نیازهای مردم را بشناسند و به مسئولان منعکس کنند و در مورد آنها مطالبه‌گری داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: در دوره جدید حمایت‌های بهتری از خبرنگاران انجام می‌شود، وزارت ارشاد در دولت جدید بر حمایت از هنرمندان و اصحاب رسانه تاکید دارد و اعتبارات خوبی به صندوق هنر برای کمک به هنرمندان لحاظ کرده است، به‌طوری که ۳۵۰ میلیارد تومان در شش ماه گذشته به صندوق اعتبار هنر داده شد و حقوق مناسبتی و صدور کارت هنر برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکر می‌کنیم، زیرا جنسِ رسانه را می‌شناسند، گفت: و مجموعه مسئولان کشور و استان به این باور رسیدند که باید اصحاب رسانه مورد توجه قرار گیرند؛ یکی از راه‌های حمایت خبرنگاران پیوست رسانه‌ای برای پروژه‌ها است، اگر پیوست رسانه‌ای به قانون تبدیل شود و برای هر پروژه‌ای پیوست رسانه‌ای در نظر گرفته شود، می‌توانیم بخشی از مشکلات خبرنگاران را حل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین معتمدی تصریح کرد: خبرنگاران یکی از مظلوم ترین اقشار جامعه ما خبرنگاران هستند که امیدواریم از آنها حمایت‌های بیشتری انجام شود.

کد خبر 561842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.