تاریخ رسمی عرضه ساعت S1 Active شیائومی تایید شد

گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت شیائومی قصد دارد در رویداد جهانی پانزدهم مارس ۲۰۲۲، از ساعت هوشمند S1 Active رونمایی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی در رویداد پانزدهم مارس ۲۰۲۲، گجت پوشیدنی جدید خود به نام S1 Active با طراحی دایره‌ای را معرفی خواهد کرد. این ساعت هوشمند نسخه جدیدی از ساعت S1 شیائومی است که دسامبر ۲۰۲۱ در چین عرضه شد. محصول ذکر شده دارای صفحه‌نمایش AMOLED دایره‌ای شکل ۱.۴۳ اینچی است که به محافظ گوریلا گلس ۳ مجهز خواهد بود.

ظرفیت باتری ساعت هوشمند جدید شیائومی ۴۷۰ ملی‌آمپر ساعت است که با هر بار شارژ حداکثر ۱۲ روز دوام می‌آورد و زمان آماده به کار آن نیز حداکثر ۲۴ روز است. ساعت هوشمند S1 Active برای سهولت در فرآیند شارژ، از شارژ مغناطیسی استفاده می‌کند و تقریباً طی دو ساعت به صورت کامل شارژ می‌شود. گجت پوشیدنی ذکر شده ۱۱۷ حالت ورزشی دارد و از ردیاب‌های خواب، ضربان قلب و نظارت بر اکسیژن خون پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند S1 Active به بلوتوث ۵.۲ و شبکه بی‌سیم b/g/n 802.11 مجهز شده است و با سیستم‌عامل‌های اندروید ۶.۰ یا جدیدتر و iOS 10.0 یا جدیدتر سازگار خواهد بود. محصول ذکر شده در برابر آب مقاوم و دارای بند ۲۲ میلی‌متری لاستیکی است. ساعت هوشمند S1 Active در سه رنگ مشکی، سفید و آبی عرضه خواهد شد، هنوز قیمت این محصول مشخص نشده است.

کد خبر 561684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.