پشت پرده غیبت سیدجلال حسینی مقابل نفت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، استراتژی دفاعی این تیم را برای دربی تغییر می‌دهد و احتمال اینکه کاپیتان سرخ‌پوشان به ترکیب برگردد وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در هفته گذشته لیگ برتر در حالی برگزار شد که احمد گوهری جای حامد لک را در دروازه سرخ‌پوشان گرفت تا شاید خبری از گل خوردن‌های راحت روی اشتباه فردی نباشد؛ گرچه گوهری مرتکب اشتباه نشد اما با تعلل خط دفاعی و تشخیص اشتباه در جهت توپ، گل خورد تا بار دیگر یحیی گل‌محمدی را نگران کند.

زوج وحدت هنانوف و علی نعمتی در قلب دفاع پرسپولیس برای نخستین بار قرار گرفتند اما با وجود بازی رو به جلو و سرعت آن‌ها برای دفع توپ‌ها باز هم اشتباه داشتند تا مهاجمان نفت مسجد سلیمان سه بار موقعیت مسلم گلزنی پیدا کرده و یکی از آن‌ها را تبدیل به گل کنند.

عملکرد سیستم دفاعی پرسپولیس در تقابل با تیم پانزدهم جدول در حالی اتفاق افتاد که یحیی گل‌محمدی با درخواست شخصی سیدجلال حسینی به کاپیتان تیمش استراحت داد تا مدافع باتجربه سرخ‌پوشان پایتخت در لیست ۱۸ نفره نیز حضور نداشته باشد.

سرمربی پرسپولیس برای تقابل با استقلال تهران بار دیگر قصد دارد ترکیب تیم را دستخوش تغییر کند تا علاوه بر اینکه فضا را از خط حمله استقلال بگیرد، بازیکنان این تیم بیشترین هماهنگی را با یکدیگر داشته باشند.

از این رو سیدجلال حسینی به احتمال فراوان به قلب دفاع این تیم بازمی‌گردد تا بتواند رهبری پرسپولیس را در دربی ۹۸ پایتخت مقابل استقلال بر عهده بگیرد. همچنین وحدت هنانوف شانس بیشتری برای بازی کردن دارد اما اگر او نتواند خود را در تمرین دو روز آینده هماهنگ کند فرصت به علی نعمتی خواهد رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۷:۳۰ پنجشنبه هفته جاری مقابل استقلال تهران دربی ۹۸ پایتخت را در حالی برگزار می‌کند که در پایان هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری، آبی پوشان پایتخت با ۵۴ امتیاز در صدر جدول حضور دارند که جدی‌ترین رقیب آن‌ها پرسپولیس با ۶ امتیاز کمتر در رده دوم حضور دارد تا بازی دو تیم از حساسیت بالایی در این فصل برخوردار باشد.

کد خبر 561649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.