اجرای پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی رودسر

شهردار رودسر گفت: پروژه لوله‌گذاری جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در محدوده منبع آب سابق در ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز می‌شود، تا شهرداری بتواند پس از لوله‌گذاری به سرعت نسبت‌به اصلاح آسفالت این معبر اقدام کند.

مازیار صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رفاه و معیشت کارکنان شهرداری رودسر از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری است؛ بنابراین به منظور افزایش روحیه کارکنان در آستانه نوروز، کلیه حقوق و مزایا، اضافه‌کار و پاداش سال جاری کارکنان شهرداری ازجمله نیروهای قرارداد مستقیم و شرکتی هفدهم اسفندماه پرداخت و تسویه شده است.

وی درخصوص آخرین وضعیت پروژه‌های جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی شهر رودسر، افزود: روند تشریفات اداری انتخاب پیمانکار پروژه خیابان انقلاب انجام شده است و اجرای این پروژه اردیبهشت‌ماه سال آینده به عنوان یکی از مطالبات دیرینه شهروندان رودسر آغاز خواهد شد.

شهردار رودسر خاطرنشان کرد: پروژه لوله‌گذاری جمع‌آوری آب‌های سطحی خیابان شهید علیزاده با به‌کارگیری لوله‌های پیش‌تنیده به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرداری رودسر از آذرماه سال جاری، با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال آغاز شده است؛ ادامه اجرای این پروژه از ابتدای سال آینده از سر گرفته و پیش‌بینی می‌شود با پیشرفت فیزیکی فعلی در فصل بهار به بهره‌برداری برسد.

صفایی تصریح کرد: پروژه لوله‌گذاری جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در محدوده منبع آب سابق نیز در ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز می‌شود تا شهرداری بتواند پس از لوله‌گذاری به سرعت نسبت به اصلاح آسفالت این معبر اقدام کند.

به گزارش ایمنا، رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت، شامل چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم‌آباد، بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان است و در ۷۰ کیلومتری شهر رشت در مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 561632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.