نماد سلامتی هفت‌سین نوروز در اصفهان نقاشی می‌شود

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از اجرای رویداد "نقاشی روی سیب‌های نوروزی" از بیست‌ودوم تا بیست‌وپنجم اسفندماه جاری در میدان خواجو و میدان غدیر شهر خبر داد.

حمید قنادنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اجرای نقاشی روی سیب‌های نوروزی با هدف ایجاد شادی و نشاط و تزریق روح سرزندگی در شهر و شهروندان از امروز آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در این رویداد هنری حدود ۵۰ هنرمند جوان روی سیب‌های نوروزی هنر نقاشی خود را اجرا می‌کنند.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: اجرای نقاشی روی سیب‌های نوروزی فرصتی برای هنرمندان جوانی است که تازه پا به عرصه اجرای هنرهای شهری گذاشته‌اند و از این راه می‌توانند برای اجرای طرح‌های فاخر در آینده آماده و ورزیده شوند.

وی خاطرنشان کرد: شد: پروژه نقاشی روی سیب‌های نوروزی از بیست‌ودوم تا بیست‌وپنجم اسفندماه جاری در میدان خواجو و میدان غدیر شهر خبر داد.

قنادنیا ساعات اجرای نقاشی روی سیب‌ها توسط هنرمندان را از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ اعلام کرد و گفت: اجرای این المان‌های نوروزی فضای زیبایی را برای عکاسی گردشگران و شهروندانی که در تعطیلات نوروز به بازدید از پل تاریخی خواجو می‌پردازند، مهیا می‌کند.

به گزارش ایمنا، سیب در سفره هفت‌سین، نماد سلامتی و تندرستی بوده است و وجود آن در میان هفت‌سین به منظور تندرستی اعضای خانواده در سال جدید است تا آنها را از گزند آسیب و بیماری حفظ کند.

کد خبر 561550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.