رفع چالش‌های ترافیک شهری با ایجاد تعامل بین دستگاهی

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه رفع مشکلات و معضلات ترافیک شهری نیازمند ایجاد تفاهم و تعامل بین ارگانی است، گفت: تفاهم و تعامل بین دستگاهی می‌تواند باعث نظم بخشیدن به ارکان شهری شود که شهروندان، گردشگران و مسافران نوروزی نیز از آن لذت خواهند برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یک‌شنبه، بیست‌ودوم اسفندماه _ در سی‌امین جلسه کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با دستور جلسه بررسی آخرین اقدامات انجام شده برنامه‌ها و چالش‌ها پیش روی حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهر اصفهان در نوروز ۱۴۰۱، اظهار کرد: اصفهان شهری گردشگرپذیر است و همواره در ایام نوروز میزبان و مقصد مسافران نوروزی فراوانی است، لذا مسئولان شهری در تلاش هستند که بتواند روزهای خوبی را برای گردشگران نوروزی شهر اصفهان در تمام حوزه‌ها به ویژه حوزه حمل‌ونقل و ترافیک فراهم کنند.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات و معضلات ترافیک شهری نیازمند ایجاد تفاهم و تعامل بین ارگانی است، گفت: تفاهم و تعامل بین دستگاهی می‌تواند باعث نظم بخشیدن به ارکان شهری شود که شهروندان، گردشگران و مسافران نوروزی نیز از آن لذت خواهند برد.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امیدواریم با تدابیری که اندیشیده می‌شود، شهر اصفهان طی سال ۱۴۰۱ در حوزه ترافیک و نظم در حمل‌ونقل شهر به عنوان الگو معرفی شود.

وی تاکید کرد: هماهنگی بین دستگاهی جهت نظم‌بخشی بیشتر در حوزه ترافیک شهری در ایام نوروز موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد، اگر تفاهم‌نامه‌ای در راستای خدمات بهتر و بیشتر لازم است، باید طی جلساتی که برگزار می‌شود مورد بررسی قرار گیرد.

فلاح خاطرنشان کرد: تمام همت و تلاش شورای ششم و شهرداری این است که مسافران نوروزی با خاطره‌ای خوش این شهر را ترک کنند.

کد خبر 561548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.