فرش قرمز شهرداری برف‌انبار برای سرمایه‌گذاران

شهردار برف‌انبار گفت: شهرداری و شورای شهر برف‌انبار از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی که قصد سرمایه‌گذاری در حوزه عمرانی و گردشگری در شهر دارند با آغوش گرم استقبال می‌کند.

حمیدرضا شریعتی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص ظرفیت گردشگری و معرفی نقاط گردشگری شهر برف‌انبار، اظهار کرد: با توجه به توریست‌پذیر بودن شهرستان فریدون‌شهر، شهرداری برف‌انبار طی سال‌های گذشته اقدام به احداث و تجهیز پارک ساحلی شهر کرد که پذیرای گردشگران زیادی بوده و فاز دوم این پارک ساحلی در حال اجرا است.

وی افزود: از نقاط دیگر گردشگری شهر می‌توان به سراب برف‌انبار و جاری شدن آب‌های روان از دل کوه اشاره کرد که شهرداری در حال اخذ مجوز زمین ۱۰ هکتاری برای توسعه آن است.

شهردار برف‌انبار خاطرنشان کرد: پس از اخذ مجوز قانونی و تصاحب زمین، با ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در آینده، سراب برف‌انبار به بزرگ‌ترین کمپینگ گردشگری شهرستان تبدیل می‌شود.

شریعتی‌نیا با بیان اینکه این طرح با هدف آبادانی شهر انجام می‌شود، تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر برف‌انبار از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی که قصد سرمایه‌گذاری در حوزه عمرانی و گردشگری در شهر برف‌انبار را دارند، با آغوش گرم استقبال می‌کند.

کد خبر 561367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.