شبکه اتریوم و پایین ترین هزینه گس شبکه

بر اساس تازه ترین اطلاعاتی که پلتفرم CryptoRank به نقل از Coinmetrics به اشتراک گذاشته است، هزینه‌های گس برای تراکنش‌های بلاک چین اتریوم به پایین‌ترین سطح رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طبق این داده‌ها، میانگین متحرک هفت روزه هزینه‌های گس تراکنش‌های اتریوم بیش از ۱۱ دلار بوده است که با سطوح ثبت شده در اواسط سال گذشته یعنی قبل از افزایش چشمگیر آن تا ۵۵ دلار، برابری می‌کند. ازدحام شبکه اتریوم بسیار کمتر شده و داده‌های Etherscan هزینه گس تراکنش‌ها را حدود 30 Gwei (1.53 دلار) برای تأیید با سرعت پایین و 32 Gwei (1.64 دلار) برای تأیید با سرعت بالا تخمین می‌زند.

در بحبوحه هیاهوی کاربران برای NFT های شبکه اتریوم بخش امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) در سال ۲۰۲۱، این شبکه بارها به دلیل کارمزدهای سرسام‌آور خود مورد انتقاد قرار گرفت. در حال حاضر، به نظر می‌رسد ازدحام کمتر و کارمزدهای پایین‌تر این شبکه با کاهش علاقه عمومی نسبت به NFT ها و بخش DeFi در ابتدای سال جاری نسبت به اواخر سال ۲۰۲۱ مرتبط باشد.

داده‌های DappRadar نشان می‌دهد که طی ۳۰ روز گذشته ۹ مورد از ۱۰ بازار برتر اتریوم شاهد کاهش حجم معاملات بوده‌اند، به طوری که دو پلتفرم LooksRare و OpenSea در رتبه‌های اول و دوم، به ترتیب ۷۸ درصد و ۳۴ درصد کاهش حجم را تجربه کرده‌اند.

کد خبر 561295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.