حمایت مدیریت شهری از فرایند تولید فکر و ایده

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و نیروی انسانی شورای اسلامی شهر کرج گفت: بخشی از واحدهای کارخانه نوآوری به صورت رایگان و بخش دیگر نیز بعد از یک دوره تنفس با اجاره بسیار اندک در اختیار صاحبان فکر و ایده قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عمار ایزدیار امروز _شنبه، بیست‌ویکم اسفندماه_ در حاشیه افتتاح کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، اظهار کرد: این کارخانه از بلوک‌های مختلفی تشکیل شده که بخشی از آن تکمیل و بخشی دیگر نیز با جذب اعتبار به زودی فعال خواهد شد.

وی ادامه داد: هتل جهت اسکان گروه‌های نوآوری که از استان‌های دیگر مهمان البرز خواهند بود، سینمای سه بعدی، استودیوی دیجیتال و ساختمانی جهت استقرار گروه‌های استارت‌آپی، بخشی از فضای این کارخانه را تشکیل داده‌اند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و نیروی انسانی شورای اسلامی شهر کرج، افزود: این کارخانه فضای مناسبی در اختیار گروه‌هایی که در بحث تبدیل ایده تا اجرا فعالیت دارند، قرار می‌دهد.

وی با تاکید بر این‌که این دوره از مدیریت شهری از فرایند تولید فکر و ایده حمایت ویژه‌ای دارد، اضافه کرد: ظرفیت اشتغالزایی برای ۱۵۰۰ نفر در این کارخانه وجود دارد و امیدواریم با به فعلیت رسیدن ظرفیت این مجموعه، بتوانیم از ایده‌های خلاقانه نخبگان البرزی برای رفع مشکلات مدیریت شهری استفاده کنیم.

ایزدیار تاکید کرد: بخشی از واحدهای این کارخانه به صورت رایگان و بخش دیگر نیز بعد از یک دوره تنفس با اجاره بسیار اندک در اختیار صاحبان فکر و ایده قرار می‌گیرد. این کارخانه در قالب تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین شهرداری، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و استانداری به بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 561288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.