لزوم مدیریت ترافیک سطح شهر در روزهای پایانی سال

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل ترافیک شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای سفر و اینکه هیچ‌گونه محدودیتی در سال جاری جهت تردد وسایل نقلیه اعمال نشده است، لزوم مدیریت ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان ضرورت دارد.

مسعود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به لزوم مدیریت ترافیک سطح شهر کرج در روزهای پایانی سال، اظهار کرد: در این راستا تمهیداتی مانند تمدید ساعت کاری ناوگان حمل‌ونقل عمومی، صادر نکردن مجوز حفاری و پروژه‌های عمرانی که موجب مسدود شدن معابر می‌شود و هماهنگی مستمر مدیریت شهری با پلیس راهور برای مدیریت توقف خودروها و رفع برخی نواقص جزئی تجهیزات راهنمایی تا حدودی موجب کاهش ترافیک خواهد شد.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل ترافیک شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: با توجه به بارندگی‌های پیش رو آمادگی لازم جهت رفع آب‌گرفتگی‌های احتمالی از موضوعاتی است که باید مد نظر مدیریت شهری قرار بگیرد تا ترافیک روزهای پایانی با موضوع آب‌گرفتگی تشدید نشود.

محمدی اضافه کرد: در کنار اقداماتی که باید مدیریت شهری انجام دهد شهروندان نیز در این موضوع می‌توانند کمک مؤثری انجام دهند و از سفرهای غیرضروری در ساعت پیک ترافیک پرهیز کنند و سفرهای خود را در طول شبانه‌روز توزیع کنند تا شاهد وضعیت بهبود ترافیک در روزهای پایانی سال باشیم.

کد خبر 561230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.