عمل برخی مسئولان، مخالف قانون است

امام‌جمعه موقت بویین میاندشت با بیان اینکه شرط اصلی پیشرفت کشور همکاری بین مردم و مسئولین است، گفت: قانون برای اداره مردم است، اما برخی مسئولان مخالف با قانون عمل می‌کنند و موجب ناامید شدن مردم از نظام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین سعادت گشول در خطبه‌های نماز جمعه شهر بویین میاندشت با اشاره به تأکیدات رهبری مبنی بر عمل به قانون، اظهار کرد: کار مجلس قانونگذاری است اما اجازه ندارد در اجرای قانون دخالت کند، کار دولت هم اجرای قوانین مجلس است.

وی گفت: قدرت ملی برای یک ملت لازم است، اگر یک ملت بخواهد مستقل عمل کند باید از لحاظ علم و دانش، فکر و اندیشه، قدرت نظامی، اقتصاد و رفاه اجتماعی، سیاست و فرهنگ و سبک زندگی قوی باشد.

امام‌جمعه موقت بویین میاندشت با اشاره به اینکه عده‌ای به دنبال تضعیف قدرت نظامی کشور بودند، افزود: اگر فرماندهی کل قوا به دست برخی رؤسای جمهور بود، اکنون از قدرت نظامی برخوردار نبودیم.

وی تاکید کرد: فرماندهی کل قوا به دست فقیهی عادل و دانا و آگاه به مسائل روز و آینده کشور است و اجازه دخالت در امور نظامی را نمی‌دهد، به همین دلیل اکنون ایران اسلامی در ردیف کشورهای قدرتمند دنیا قرار دارد.

گشول گفت: با وجود اینکه اوکراین با قتل شیعیان در یمن، سوریه، عراق و افغانستان و همچنین اعمال تحریم‌های سازمان ملل علیه ملت ایران موافق بود، اما برخی در داخل کشور به کشتار مسلمانان واکنش نشان نمی‌دادند و امروز شعار کمک به اوکراین سر می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه شرط اصلی پیشرفت کشور همکاری بین مردم و مسئولین است، تصریح کرد: قانون برای اداره مردم است، اما برخی مسئولین مخالف با قانون عمل می‌کنند و موجب ناامید شدن مردم از نظام می‌شوند، به جوانان بها دهید تا به موفقیت‌های بزرگ برسند.

کد خبر 561024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.